του Νίκου Βιτσιλάκη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά τις εκδόσεις των 125, 300 και 1.000cc που είδαμε το 2018, ήρθε η ώρα της πλήρωσης του κενού με μια έκδοση 650cc. Όλες στο πλαίσιο της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Neo Sports Café (NSC), που επιθυμία της είναι να συνδυάσει αρμονικά το χθες με το αύριο.

Το νέο CB650R παίρνει τη θέση του CB650F και πέραν της φρέσκιας εμφάνισης φέρει και αναβάθμιση του τετρακύλινδρου εν σειρά κινητήρα των 649cc, ο οποίος, έχοντας δεχθεί τις ανάλογες περιποιήσεις σε έμβολα, εκκεντροφόρους και φιλτροκούτι, είναι πλέον αρκετά πιο δυνατός, με τη συνολική του ιπποδύναμη να απαριθμεί 95Hp, δηλαδή οκτώ περισσότερους από το απερχόμενο μοντέλο και με το κόκκινο των στροφών να βρίσκεται 1.000 σ.α.λ. παραπάνω (12.000).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν υπολογίσουμε και την επίσης σημαντική μείωση του συνολικού βάρους κατά 6 κιλά (202 από 208 με τις μοτοσυκλέτες πλήρεις υγρών), τότε σίγουρα μιλάμε για επιδόσεις που θα χαρίζουν μεγαλύτερες συγκινήσεις. Με μια γρήγορη ματιά παρατηρούμε πως σχεδόν τα πάντα έχουν αλλάξει εκτός του περιμετρικού ατσάλινου πλαισίου, του ψαλιδιού και της πίσω ανάρτησης. Το συμβατικό πιρούνι έχει πάει περίπατο δίνοντας τη θέση του σε ένα περιποιημένο ανεστραμμένο Showa 41mm τεχνολογίας «Separate Function», οι επίσης συμβατικές δαγκάνες του μπροστινού φρένου έχουν μετατραπεί σε τετραπίστονες ακτινικές και τα παλαιάς κοπής όργανα έχουν αντικατασταθεί από μία ευμεγέθη και πολυ-λειτουργική οθόνη LCD. Τα φώτα είναι πλέον τεχνολογίας full LED και το παραδοσιακό κλειδί έχει καταργηθεί δίνοντας τη θέση του σε σύστημα keyless.  

Η στυλιστική γλώσσα είναι σύγχρονη και μινιμαλιστική, σύμφωνα με τη Honda «παντρεύει στοιχεία εμπνευσμένα από café racer και μία εξαιρετικά συμπαγή τραπεζοειδή φόρμα, διαμορφώνοντας ένα εντυπωσιακό οπτικό αποτέλεσμα». Ο χαρακτηριστικός στρογγυλός προβολέας και το ανάγλυφης μορφής ρεζερβουάρ καυσίμου (με μικρότερη κατά σχεδόν 2 λίτρα χωρητικότητα από το προηγούμενο) είναι κατά βάση τα στοιχεία που υπογραμμίζουν την αισθητική Neo Sports Café. Όμως, η όλη «premium» εμφάνιση συνοδεύεται και από ανάλογες προηγμένες προδιαγραφές, που στην περίπτωσή μας μεταφράζονται σε ύπαρξη συστήματος Honda Selectable Torque Control και συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.

Η Honda είναι αυτήν τη στιγμή ο μοναδικός κατασκευαστής που προσφέρει τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες στα μεσαία κυβικά και αυτό από μόνο του καθιστά το CB650R μία σημαντική πρόταση και παρουσία. Στον μοναχικό του δρόμο έχει σαν σύντροφο το sport touring αδελφάκι του CBR650R, το οποίο επίσης δέχθηκε σημαντικές αναβαθμίσεις σε σχέση με το απερχόμενο CBR650F και για το οποίο θα επανέλθουμε με ειδικό άρθρο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης