του Νίκου Βιτσιλάκη

Είναι επίσημο, το λέει η ίδια η Honda, το concept που μόλις παρουσίασε σύντομα θα πάρει την τελική του μορφή και αμέσως μετά θα κυκλοφορήσει στους δρόμους επαναβιώνοντας την πιο θρυλική σειρά μοτοσικλετών της (και όχι μόνο).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θα το βλέπαμε ζωντανό (που λέει ο λόγος) στα σαλόνια μοτοσικλέτας της Osaka και του Tokyo, αλλά ο γνωστός ιός δεν άφησε να γίνει τίποτα. Οπότε η Honda αποφάσισε να το παρουσιάσει διαδικτυακά μέσα από την ιστοσελίδα της και με ένα βίντεο που από κάτω του έγραφε «Coming soon».

Στηθήκαμε, λοιπόν, την ημέρα εκείνη και είδαμε το CB-F Concept, ένα πρωτότυπο με τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 1000cc και σχεδιαστικές γραμμές που μας παραπέμπουν στα CB750/900F της δεκαετίας του ’80. Στις γνωστές Bol d’ Or μοτοσικλέτες της Honda, που ακόμα και σήμερα κρατούν ζωντανό τον μύθο που έχει δημιουργηθεί γύρω από το όνομά τους.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βάση κατασκευής του πρωτότυπου είναι το CB1000R, με τις δύο μοτοσικλέτες να μοιράζονται κινητήρα, πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα και μονόμπρατσο ψαλίδι. Η ουσιαστική διαφοροποίηση έχει γίνει στη σχεδίαση, με το CB-F να ξεφεύγει από τη φουτουριστική φιλοσοφία Neo Sports Café  του CB-R και να μας ταξιδεύει στη δεκαετία του ’80.

Το μεγάλων και τετράγωνων διαστάσεων ρεζερβουάρ και ο τρόπος που δένει με τα πλαϊνά καπάκια (και αυτά με τη σειρά τους με την ανυψωμένη ουρά) αποτελούν σήμα κατατεθέν του γενάρχη CB750F του 1979, ενώ η 4 σε 1 ατσάλινη εξάτμιση φέρνει στην επιφάνεια ευχάριστες αναμνήσεις από παλιές -και όχι ξεχασμένες- εποχές. Πάντως είναι ξεκάθαρη η πρόθεση της Honda, θέλει κι αυτή με τη σειρά της να αποκτήσει ένα πραγματικό classic μοντέλο, το οποίο θα σταθεί με αξιώσεις απέναντι στις αντίστοιχες προτάσεις του ανταγωνισμού (Kawasaki Z900RS, Suzuki Katana 1000).    

Περισσότερες πληροφορίες για τεχνικά χαρακτηριστικά και χρονοδιάγραμμα παραγωγής δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα, εμείς (ευχόμαστε και) υπολογίζουμε πως το CB-F Concept θα πάρει την τελική του μορφή μέσα στο 2020 και πως θα το δούμε (αν γίνει) στο σαλόνι μοτοσικλέτας του Μιλάνου τον Νοέμβριο σαν μοντέλο 2021. 

Στο βίντεο που ακολουθεί, οι συνάδερφοι του περιοδικού Young Machine το παρουσιάζουν σε άπταιστα ιαπωνικά. Μην ανησυχείτε όμως, υπάρχει η δυνατότητα -μέσα από τις ρυθμίσεις- να επιλέξετε υπότιτλους και σε άλλη γλώσσα. 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης