Harley Bronx: Εγκαίνια μιας νέας εποχής - Μέρος 1ο

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019, 09:00
Harley Bronx: Εγκαίνια μιας νέας εποχής - Μέρος 1ο

του Νίκου Βιτσιλάκη

To όνομά του προδίδει τον χαρακτήρα του και η εμφάνισή του ξεφεύγει από την εταιρική του ταυτότητα. Στην ουσία, πρόκειται για ένα Harley που δεν μοιάζει με Harley...

Το καλοκαίρι του 2018 ο αμερικανός κατασκευαστής μάς είχε προϊδεάσει για το επόμενό του βήμα μέσα από τρία πρωτότυπα μοντέλα, ανάμεσα στα οποία ήταν και ένα roadster με ορέξεις streetfighter (δείτε εδώ). Αγριεμένο σε εμφάνιση, έξω από ό,τι μας έχει συνηθίσει η Harley και με έναν νέο «επαναστατικό» κινητήρα, είναι αλήθεια ότι δημιούργησε αίσθηση και πως συζητήθηκε πολύ στα μοτοσυκλετιστικά στέκια. Και να που στην εφετινή έκθεση του Μιλάνου το πρωτότυπο έγινε μοντέλο παραγωγής, το οποίο θα δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους κατά τα τέλη του 2020.

Κινητήρας «Revolution Max»

Η Harley ήδη υπερηφανεύεται για μια σειρά νέων κινητήρων V-2 60° ονόματι Revolution Max, με χωρητικότητα 975 και 1250cc, που θα αποδίδουν περισσότερους από 115 και 145 ίππους αντίστοιχα. Τα νούμερα αυτά σίγουρα εντυπωσιάζουν για μοτοσυκλέτες της Harley και δείχνουν μια αλλαγή πλεύσης, πλην όμως με άγνωστο το τελικό αποτέλεσμα, καθώς το εργοστάσιο μπαίνει σε κατηγορία που απευθύνεται έξω από το παραδοσιακό του κοινό. Πειραματίζονται οι Αμερικανοί, όπως έκαναν και με το ηλεκτρικό Livewire, ευχόμαστε να τους βγει σε καλό και να καταφέρουν να συγκινήσουν ένα νέο αγοραστικό κοινό από Ευρώπη -κυρίως- μεριά. Γιατί το ήδη υπάρχον, μεταξύ μας τώρα, δεν πολυ-καλοβλέπει τα νέα σχέδια της αγαπημένης τους φίρμας. Τα οποία σχέδια, πέραν του ρηξικέλευθου Bronx, περιλαμβάνουν και ένα μεγάλο Adventure μοντέλο ονόματι Pan America, για το οποίο σας είχαμε μιλήσει εδώ και για το οποίο θα επανέλθουμε με αναλυτικότερο άρθρο λίαν συντόμως.  

Το Bronx είναι το πρώτο streetfighter στην ιστορία της H-D και διακατέχεται από την επιθυμία να συγκινήσει θερμόαιμους αναβάτες. Θα έχει στα σπλάχνα του τον κινητήρα Revolution Max των 975cc και η Harley δεσμεύτηκε για μια απόδοση που θα ξεπερνά τους 115 ίππους και τα 9,8Kgm ροπής. Αυτό και το Pan America θα είναι τα πρώτα μιας σειράς μοντέλων που θα εμφανιστούν μέχρι το 2022 και τα οποία θα αφορούν σε εννέα streetfighter και roadster, σε δύο Adventure Touring και σε πέντε custom! Παράλληλα με αυτήν την -αν μη τι άλλο- ευχάριστη είδηση, η φίρμα του Millwaukee ανακοίνωσε μια διπλή συνεργασία, που αφορά στα ελαστικά και στα φρένα που θα χρησιμοποιούν τα ερχόμενα μοντέλα (Michelin και Brembo αντίστοιχα). Με τη Michelin βέβαια είναι παλιά και δεδομένη η συνεργασία, απλώς θα την αναπτύξουν περαιτέρω από κοινού και με βάση τις ανάγκες της νέας γκάμας της H-D. Όσον αφορά στην Brembo, όχι μόνο θα χρησιμοποιούνται τα φρένα της από τα επερχόμενα μοντέλα, αλλά θα είναι και φτιαγμένα ειδικά για αυτά και θα αφορούν σε ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες!

Νέοι δρόμοι

Σε νέα μονοπάτια μπαίνει ο αμερικάνος κατασκευαστής και ειλικρινά δεν ξέρουμε πού θα τον οδηγήσουν. Η εταιρεία δεν είναι στα καλύτερά της τα τελευταία χρόνια και, όπως είπαμε και παραπάνω, «ψάχνεται» σε τομείς που είναι άγνωστοι για αυτήν. Θα τα καταφέρει; Θα αντέξει; Το μέλλον θα δείξει, εμείς ευχόμαστε να γεμίσουν οι δρόμοι με αμερικανικά streetfighters και Adventure μοντέλα, έτσι, για να... ζεσταίνονται τα αίματα. Εμείς θα επανέλθουμε με περισσότερες πληροφορίες όταν η Harley κατασταλάξει στα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου της μοντέλου.

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 14 Νοεμβρίου 2019, 09:23