O Ιταλός κατασκευαστής παρουσίασε τρία νέα μοντέλα 2018, προσαρμοσμένα στις προδιαγραφές του Euro4 και αναβαθμισμένα σε καίρια σημεία. Πρόκειται για τα F3 675, F3 800 και Dragster 800 RR, ο τρικύλινδρος κινητήρας των οποίων είναι στο εξής πολύ πιο ήσυχος στη λειτουργία του (κατά 48%), αλλά και πολύ λιγότερο ρυπογόνος (κατά 50%)!
​Λίγα τα κυβικά, πολλά τα άλογα…

Το περίεργο και συνάμα ευπρόσδεκτο στην όλη υπόθεση είναι πως η απόδοση των κινητήρων έμεινε σχεδόν αμετάβλητη σε σχέση με αυτή των Εuro3! Στα F3 675 και Dragster 800 RR παρέμεινε ως είχε στους 128 και 140 Hp αντίστοιχα και μόνο στο F3 800 μειώθηκε κατά 3% και από τους 148 κατέβηκε στους 144. Στα F3 έχει χρησιμοποιηθεί νέος άξονας εξισορρόπησης, νέες αντλίες λαδιού και νερού, καθώς και πρωτεύουσα μετάδοση. Στην κεφαλή θα δούμε νέους εκκεντροφόρους, μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής με διπλά ελατήρια και νέους οδηγούς. Τα καπάκια του κινητήρα έχουν πλέον μεγαλύτερο πάχος, κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτης ομοίως έχουν αναβαθμιστεί, ενώ η εξάτμιση έχει νέα πολλαπλή και μεγαλύτερα σε μέγεθος τελικά.
​Euro4 ναι, θυσίες στην απόδοση όχι…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κεντρικό σύστημα διαχείρισης MVICS (Motor and Vehicle Integrated Control System) έχει δεχθεί με τη σειρά του αναβαθμίσεις και στο εξής παρέχει βελτιωμένη απόκριση στο ηλεκτρονικό γκάζι (ride-by-wire). Βελτιώσεις έχουν γίνει και στο ηλεκτρονικό quickshifter (αλλαγή ταχυτήτων προς πάσα κατεύθυνση χωρίς χρήση συμπλέκτη και χωρίς κλείσιμο του γκαζιού), με στόχο την ακριβέστερη και πλέον ήσυχη λειτουργία. Το Dragster 800 RR έχει δεχθεί με τη σειρά του όλες τις παραπάνω αναβαθμίσεις και επιπλέον μια επιπρόσθετη βαλβίδα στο σύστημα εξαγωγής για καλύτερη απόδοση στις χαμηλές στροφές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

       

   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης