Συγκεκριμένα μιλάμε για τα συστήματα Adaptive Cruise Control και Blind Spot Detection, τα οποία εν ολίγοις έχουν να κάνουν με τη διατήρηση της πορείας της μοτοσυκλέτας και τον εντοπισμό των τυφλών σημείων κατά την οδήγηση.

Φυσικά, είναι ακόμα υπό εξέλιξη, αλλά τα εν λόγω συστήματα ασφαλείας αναμένεται να εξοπλίσουν τα μελλοντικά μοντέλα της αυστριακής εταιρείας. Σκοπός είναι η αποφυγή σύγκρουσης του μπροστά ή του πίσω μέρους της μοτοσυκλέτας με άλλο όχημα μέσω αισθητήρων που αναλαμβάνουν το δύσκολο έργο της προσοχής στον δρόμο. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το Adaptive Cruise Control ουσιαστικά λειτουργεί όταν η μοτοσυκλέτα κινείται με ταχύτητα πάνω από αυτή που έχει οριστεί στο Cruise Control, δηλαδή το σύστημα διατήρησης πορείας. Όταν εντοπίσει άλλο προπορευόμενο όχημα διαστάσεων μοτοσυκλέτας και πάνω, κρατά απόσταση ρυθμίζοντας το γκάζι και ενίοτε «τσιμπώντας» ελαφρά το μπροστινό φρένο. Στην τελική του μορφή το ACC αναμένεται να δίνει στον αναβάτη τη δυνατότητα ρύθμισης της ταχύτητας και της απόστασης από το προπορευόμενο όχημα.

Το δεύτερο σύστημα αφορά στις συγκρούσεις που μπορούν να συμβούν από πίσω από τη μοτοσυκλέτα. Σαν ένα δεύτερο ζευγάρι μάτια, το σύστημα Blind Spot Detection ειδοποιεί τον αναβάτη μέσω ενδείξεων στην οθόνη του για το οτιδήποτε επικίνδυνο μπορεί να συμβεί πίσω του, όπως μια προσπέραση ή μια αλλαγή λωρίδας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια, μέχρι το 2021 που αναμένεται να ξεκινήσει η εφαρμογή των παραπάνω τεχνολογιών έχουμε καιρό, οπότε ας δούμε καλύτερα το βίντεο με το τροποποιημένο KTM 1290 Adventure S.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης