Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης 

H Custom δημιουργία Maanboard, της Motocicli Audaci από τη Σαρδηνία κέρδισε την πρώτη θέση, με 5.175 ψήφους, στο διαγωνισμό Honda Customs 2022

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τάση για τη δημιουργία μοναδικών custom μοτοσυκλετών ξεκίνησε από τη δεκαετία του 60 με αφορμή την ανατρεπτική, για τα δεδομένα της εποχής, ταινία Easy Rider. Αρχικά όλοι δημιουργούσαν τσόπερ κατασκευές άλλα αργότερα, δεκαετία του 90, ειδικά στην Ευρώπη η τάση στράφηκε προς τις γυμνές, street fighter, μοτοσυκλέτες.

Τα τελευταία χρόνια ορισμένοι κατασκευαστές διοργανώνουν διαγωνισμούς για την καλύτερη μετατροπή συγκεκριμένων μοντέλων με τους νικητές να επιλέγονται μετά από ψηφοφορία του κοινού.

Η Honda είναι μια από αυτές τις εταιρίες και τα τελευταία χρόνια διοργανώνει το διαγωνισμό Honda Customs και για το 2022 η μοτοσυκλέτα που αποτελεί τη βάση για το customizing είναι η σειρά CMX500 και CMX1100 Rebel.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Περισσότεροι από 8.000 επισκέπτες της σελίδας Honda Customs (www.hondacustoms.com) ψήφισαν τις 3 πρώτες, από τις δέκα καλύτερες, custom CMX500 και CMX1100 Rebel.

Και οι δέκα custom, με προέλευση από Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Πορτογαλία, Ισπανία και Γαλλία παρουσιάστηκαν στο ετήσιο φεστιβάλ Wheels and Waves στο Biarritz τον Ιούλιο.

Οι 3 πρώτες δημιουργίες έλαβαν από 5.175, 4.823 και 4.335  «μου αρέσει – ψήφους» αντίστοιχα, που ισοδυναμούν με το 63%, το 59% και το 53% του συνόλου των μοναδικών χρηστών που ψήφισαν.

Νικήτρια του διαγωνισμού για το 2022 με 5.175 ψήφους αναδείχθηκε  η δημιουργία Maanboard, της Motocicli Audaci από τη Σαρδηνία, που είχε σαν βάση την CMX500 Rebel. 

Για τη δημιουργία της Maanboard η Motocicli Audaci άντλησε έμπνευση από τις μοτοσυκλέτες Sand Racers της δεκαετίας του 1930. Η εντυπωσιακή αυτή μοτοσυκλέτα έχει μπροστινό τροχό διαμέτρου 19 ιντσών με ακτίνες και ανάρτηση με παράλληλους βραχίονες και κεντρικά ελατήρια. Η εξάτμιση είναι από ανοξείδωτο χάλυβα, με τελικό της SC-Project. Τέλος την εμφάνιση συμπληρώνουν το μοναδικό βάψιμο σε blue candy με χρυσά σιρίτια, το μεγάλο ψηλό τιμόνι και η δερμάτινη σέλα.

Τη δεύτερη θέση κατέκτησε η δημιουργία 5Four Honda Rebel Street του Βρετανού Guy Willison που τράβηξε την προσοχή των ψηφοφόρων με την εντυπωσιακή βαφή σε ivory και candy red, τους τροχούς με ακτίνες, τη βάση σέλας σε αγωνιστικό στυλ και την πινακίδα για τον αριθμό συμμετοχής, με ενσωματωμένους δυο μικρούς προβολείς, στο εμπρός μέρος.

Ο Πορτογάλος αντιπρόσωπος, Honda Garonda, κέρδισε την τρίτη θέση με το χρυσό και λευκό Rebel «Lucy», εμπνευσμένο από την CB175 του τέλους της δεκαετίας του ’60 και των αρχών του ’70.

 

 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης