Με την εποχή να επιτάσσει μοτοσυκλέτες μικρο-μεσαίου κυβισμού, που όμως έχουν χαρακτήρα και αφήνουν το αποτύπωμά τους στο χώρο, η Gemini παρουσιάζει μια ενδιαφέρουσα πρόταση κατασκευαστικά, σχεδιαστικά, αλλά και από πλευράς κινητήρα.

Ρετρό στυλ και πολλά ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά, όπως ο κινητήρας που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα, διαθέτει το νέο Scrambler 250. Ο ανταγωνισμός χρησιμοποιεί μονοκύλινδρους κινητήρες, ενώ το Gemini έναν V-2 με περιεχόμενη γωνία στις 60 μοίρες και ιπποδύναμη 18 ίππων στις 8.000rpm. Μόνο και μόνο η ύπαρξη ενός κινητήρα τέτοιας διάταξης, πέραν του ότι κάνει τη μοτοσυκλέτα να ξεχωρίζει, εξάπτει την περιέργεια για τα χαρακτηριστικά λειτουργίας-απόδοσής της στο δρόμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διαφοροποίηση αυτή είναι που κερδίζει τη μάχη των εντυπώσεων, ενώ ταιριαστά είναι και τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά του καλαίσθητου και πολύ ποιοτικού Scrambler 250. Από το διπλό-κλειστό σωληνωτό του πλαίσιο, το τηλεσκοπικό πιρούνι με τη διευρημένη διαδρομή, την εξάτμιση που δείχνει αγωνιστική ιδιοκατασκευή και το υπό γωνία τοποθετημένο μονό αμορτισέρ στην πίσω ανάρτηση, έως τη γραμμωτή σέλα, τις φισούνες στο πιρούνι, τη σίτα στον προβολέα και τις ακτινωτές ζάντες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα ψεκασμού στην τροφοδοσία του, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων, τα φρένα απαρτίζονται από δισκόφενα τύπου μαργαρίτα μπροστά και πίσω με δικάναλο ABS, ο μπροστινός τροχός είναι 17 ιντσών (ο πίσω 15″) και τα φαρδιά ελαστικά είναι διπλής χρήσης.

Το Gemini Scrambler 250 εισάγεται ήδη στην Ελλάδα από την αντιπροσωπεία Mototrend SA και η τιμή του έχει διαμορφωθεί στα 3.750€. Περισσότερα για το μοντέλο λίαν συντόμως, καθόσον επίκειται αναλυτικότερη παρουσίαση και αμέσως μετά η πλήρης δοκιμή του.

Πηγή motorbike.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης