Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η KTM είναι μια από τις εταιρείες που έχει ξεκινήσει πολύ δυναμικά το 2021 με διπλασιασμό στις Ο νέος κινητήρας θα γίνει η πλατφόρμα για μια νέα γκάμα μοτοσικλετώνπωλήσεις σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2020 παγκοσμίως. Αυτό έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό στην πλούσια γκάμα μοτοσικλετών που διαθέτει, αλλά και από το γεγονός ότι συνεχώς πειραματίζεται πάνω σε νέα μοντέλα όπως πρόσφατα τη RC8C.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι νέες φήμες που άρχισαν να κυκλοφορούν από τη Βρετανία έχουν να κάνουμε με ένα νέο Duke με καινούριο κινητήρα. Από τις εικόνες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχουμε πολλές αναβαθμίσεις στο μοντέλο. Πρώτος και καλύτερος είναι ο νέος μεγαλύτερος κινητήρας, δικύλινδρος σε σειρά ο οποίος ίσως ανέβει στα 1.000 κ.εκ.

Οι κατασκοπευτικές εικόνες μας έρχονται από το Βρετανικό MCN.

Ο νέος κινητήρας ίσως δοκιμάζεται για τις προδιαγραφές Euro5 b του 2025

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σύστημα εξάτμισης είναι καινούριο με το τελικό να κατεβαίνει χαμηλά, καινούριο είναι το ψαλίδι και τοΤο νέο σύνολο θα έρθει να καλύψει το κενό μεταξύ του 890 και του 1290, αναμένεται κοντά στα 1.000 κ.εκ. πλαίσιο, ενώ μεγαλύτερο είναι το ψυγείο. Όλα αυτά υποδεικνύουν ότι θα έχουμε μεγαλύτερο κινητήρα ο οποίος ετοιμάζεται από τους Αυστριακούς όχι μόνο για το Duke, αλλά και για άλλες μοτοσικλέτες στη μελλοντική γκάμα της KTM. Ίσως, δούμε μια νέα crossover μοτοσικλέτα ή ένα μικρότερο Super Duke GT με δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα.

Το νέο πακέτο της KTM πάντως δεν περιμένουμε να το δούμε φέτος ή το 2022. Το πιθανότερο είναι η εταιρεία να ετοιμάζεται για τις αλλαγές στις προδιαγραφές ρύπων του 2025 με την εισαγωγή του Euro5b.

Μακριά εξάτμιση και ψαλίδι με τα νεύρα προς τα έξω τύπου "μπανάνα".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με αεροδυναμικά βοηθήματα το ιδιαίτερο RC8C της KTM

Επιβεβαιώθηκε η επιστροφή στο MotoGP του Pedrosa στην Αυστρία

Σε 11 πόλεις το Orange Days της KTM

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης