του Νίκου Βιτσιλάκη

Mια σημαντική στρατηγική συνεργασία ανακοινώθηκε στην EICMA και αφορά στην παραγωγή νέων αγωνιστικών μοτοσυκλετών Off/Road από τη Fantic σε συνεργασία με τη Yamaha.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παρουσιάστηκαν ήδη τα δίχρονα MX 125/250 και Enduro 125, καθώς και οι αγωνιστικές ομάδες που θα συμμετέχουν σε παγκόσμια και επιλεγμένα εθνικά πρωταθλήματα. Αργότερα μέσα στον χρόνο αναμένονται τα τετράχρονα 250 (MX και Enduro), ενώ στα τέλη της επόμενης χρονιάς θα έρθουν και τα -επίσης τετράχρονα- 450, τόσο σε ΜΧ όσο και σε Enduro εκδόσεις. Τα XE125, ΧΕ250 (2Τ Enduro) και XX125, XX250 (2T MX) θα είναι διαθέσιμα για πώληση από την άνοιξη του 2020, ενώ τα αντίστοιχα 4Τ θα αρχίσουν να διατίθενται από το τέλος του 2020.

Πέραν των κινητήρων, που προέρχονται από τη Yamaha και είναι αντίστοιχων προδιαγραφών με αυτούς των YZ/WR του 2020, η ιαπωνική εταιρεία θα προμηθεύει και με άλλα εξαρτήματα τα ιταλικά καθαρόαιμα, χωρίς όμως -μέχρι στιγμής- να έχει διευκρινιστεί τι ακριβώς θα είναι αυτά. Παράλληλα, η Fantic θα έχει και τη βοήθεια δύο πολύ έμπειρων μηχανικών, με βαρύ βιογραφικό στους αγώνες. Πρόκειται για τον Jan Witteween, ο οποίος έχει διατελέσει αγωνιστικός διευθυντής σε ομάδες της Aprilia έχοντας κατακτήσει μαζί τους 23 παγκόσμιους τίτλους, και τον Gaetano Cocco, που προέρχεται από τον χώρο του Εnduro και ο οποίος θα αναλάβει την εξέλιξη των αγωνιστικών μοτοσυκλετών της Fantic.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Να σημειώσουμε εδώ πως δεν είναι η πρώτη φορά που μοντέλα της Fantic θα χρησιμοποιήσουν κινητήρες της Yamaha. Ήδη η ιταλική φίρμα προμηθεύεται δίχρονους 50cc και τετράχρονους 125cc της επίσης ιταλικής Motori Minarelli, μια εταιρεία που ως γνωστόν ανήκει στη Yamaha εδώ και πολλά χρόνια. Και όπως μας δήλωσαν στο Μιλάνο, η σημαντική αυτή συνεργασία μεταξύ Fantic και Yamaha αναμένεται να διευρυνθεί περαιτέρω στο μέλλον. Λέτε η φίρμα του Ιβάτα να ακολουθήσει τον δρόμο των ΚΤΜ (Husqvarna/GasGas) και Honda (Montesa) εξαγοράζοντας με τη σειρά της τη Fantic; Το μέλλον θα δείξει…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης