του Νίκου Βιτσιλάκη 

To Scrambler 500 Deluxe είναι στην ουσία ένα Scrambler 500 του 2019, το οποίο έχει δεχθεί μια αναβαθμισμένη σέλα για περισσότερη άνεση, βελτιωμένη λειτουργία ανάρτησης εντός και εκτός δρόμου, καθώς και έναν νέο χρωματικό συνδυασμό που το κάνει να ξεχωρίζει αισθητικά.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 2018 ήταν μια σημαντική χρονιά για την ιταλική εταιρεία, όχι τόσο γιατί γιόρτασε τα 50 της χρόνια, όσο γιατί έβγαλε στην παραγωγή το πανέμορφο Caballero 500. Ήταν στο σαλόνι του Μιλάνου το 2016 όταν η αναγεννημένη Fantic Motor παρουσίασε ένα πρωτότυπο μοντέλο σε δύο εκδόσεις, φέρνοντας στην επιφάνεια ένα θρυλικό όνομα από τα ΄60s. Η φίρμα από το Τρεβίζο είναι διάσημη για τις εξειδικευμένες Enduro και Supermoto 50, 125 και 250cc που παράγει, όμως κανείς δεν περίμενε την κίνησή της να ανέβει στα 500cc. Και προκειμένου να δώσει έμφαση στο όλο γεγονός, δημιούργησε ξεχωριστό brand ονόματι Caballero, στα πρότυπα της Ducati με τη Scrambler. Το έχουν κάνει πολλοί αυτό, π.χ. η Fiat με την Abarth, οπότε μη σας κάνει εντύπωση. 

Τα πρωτότυπα Caballero Scrambler και Caballero Flat Track ήταν κατά βάση μία μοτοσικλέτα σε δύο εκδόσεις και έκαναν πολύ κόσμο να σχολιάσει θετικά τόσο τη modern classic αισθητική όσο και τα συνολικά τεχνικά χαρακτηριστικά τους. Πέρασαν σχεδόν δύο χρόνια για να το πάρουν απόφαση οι Ιταλοί και τελικά τα έβγαλαν στη γραμμή παραγωγής και με μόνες διαφοροποιήσεις την προσθήκη φλας, καθρεφτών και μαρσπιέ συνεπιβάτη! Και σαν να μην έφτανε αυτό, το 2019 παρουσίασαν και την τρίτη εκδοχή Caballero 500, ονόματι Rally, με πιο χωμάτινο χαρακτήρα και κατά 50mm μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο χαρακτήρας του καθενός προδίδεται από το όνομά του και όλα μαζί σίγουρα απευθύνονται σε ένα ξεχωριστό κοινό που ψάχνει το κάτι διαφορετικό. Ο υγρόψυκτος μονοκύλινδρος κινητήρας των 449cc και 40Hp προέρχεται από τη Zongshen, έναν Κινέζο κατασκευαστή που παράγει περισσότερες από ένα εκατομμύριο μοτοσικλέτες μικρού κυβισμού (έως 250cc) τον χρόνο και που συγκαταλέγεται ανάμεσα στους πέντε μεγαλύτερους της χώρας του. Μέχρι στιγμής δεν έχει απλώσει τα πλοκάμια του σε Ευρώπη και Β. Αμερική, έχει όμως συνεργαστεί με Piaggio και Harley στο παρελθόν, ενώ αυτή τη στιγμή δίνει κινητήρες 125cc σε Aprilia, Malaguti και FB Mondial.  

Η παραγωγή του Deluxe έχει ήδη ξεκινήσει (από τις 15 Ιουνίου συγκεκριμένα) και θα είναι διαθέσιμο στη Ελλάδα από τον Ιούλιο σε τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί για την ώρα (υπολογίζουμε πως θα είναι κάτω από τα 8.000€). Δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν μας έχει δοθεί η δυνατότητα να οδηγήσουμε κάποιο από τα μοντέλα της σειράς, αν και πριν το λανσάρισμά τους στην εγχώρια αγορά είχαμε τη διαβεβαίωση της αντιπροσωπείας για ακριβώς το αντίθετο. Έκτοτε επικρατεί σιγή ιχθύος από τη Fantic Motor Hellas, πιθανά δεν συγκαταλεγόμαστε στη λίστα των προτεραιοτήτων της και τους λόγους τους γνωρίζει μόνο εκείνη.  

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο εδώ.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης