Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Yamaha πριν από τρεις μήνες μας παρουσίασε το νέο supersport μοντέλο της R7 κλείνοντας ουσιαστικά τα Το R9 θα μπει ανάμεσα στα R7 και R1 και ίσως αποτελεί την τέλεια λύση για δρόμο και πίσταστόματα που την ήθελαν να σνομπάρει τη συγκεκριμένη κατηγορία. Ακούγοντας τις εισηγήσεις των φίλων της φίρμας οι Ιάπωνες προχώρησαν στην κατασκευή ενός μεσαίου μοντέλου το οποίο θα μπορούν να χαρούν αρκετοί αναβάτες οι οποίοι δεν έχουν πλέον το R6 για να καλύψουν τις ανάγκες τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Yamaha διέρρευσε πριν από μερικές εβδομάδες ότι ενδιαφέρεται για ακόμα ένα supersport μοντέλο να εντάξη στην γκάμα της. Αυτήν τη φορά όμως τα πράγματα έρχονται πιο κοντά στην ολοκλήρωσή τους καθώς η Yamaha κατάθεσε αίτηση κατοχύρωσης του λογότυπου R9 εκτός από την Αμερική, στις Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και Μεγάλη Βρετανία κάτι που δείχνει πως έχει πλέον ξεκινήσει η διαδικασία εξέλιξης του μοντέλου.

Το νέο R9 αναμένεται να βασιστεί στο εξαιρετικό MT-09.

Καλύπτει όλη την γκάμα της Yamaha στη supersport κατηγορία

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το R9 αναμένεται να είναι βασισμένο στο MT-09 – όπως δηλαδή και το R7 το οποίο βασίστηκε στο MT-07. Ο Το μοντέλο αναμένεται να απευθύνεται στις αγορές όλου του κόσμου μετά τις τελευταίες κατοχυρώσεις.κινητήρας θα είναι ο τρικύλινδρος σε σειρά CP3 με απόδοση 119 ίππους, το πλαίσιο θα έρχεται από το naked αδερφάκι του, ενώ αναμένεται να έχει πλούσιο πακέτο ηλεκτρονικών.

Μαζί με το R9 η Yamaha κατοχύρωσε και το λογότυπο R2 υπονοώντας ότι θα παρουσιάσει και ένα μικρό supersport μοντέλο κοντά στα 200 κ.εκ. Αυτό θα τοποθετηθεί ανάμεσα στα R125 και R3. Πάντως, το R9 δε φαίνεται να έχει άμεσο αντίπαλο καθώς το Aprilia 660 έρχεται αντιμέτωπο με το R7, ενώ το Ducati Panigale V2 είναι πολύ πιο ισχυρό από το R9. Η μοναδική λογική εξήγηση είναι πλέον το κορυφαίο R1 της Yamaha αναμένεται να ενισχυθεί σημαντικά και να γίνει ένα ημι-αγωνιστικό μοντέλο με κορυφαία τεχνολογία και ισχύ.

Ενδιαφέρον θα έχει η εξέλιξη του R1 το οποίο αναμένεται να αναβαθμιστεί σημαντικά το 2023.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο Yamaha R7 έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και κινητήρα από MT-07

Το Yamaha Tenere 700 Rally διδάσκει την αξία του σεβασμού στις ανάγκες του αναβάτη

Η 3η γενιά του Yamaha MT-09 είναι και η πιο φαρμακερή!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης