του Νίκου Τσαμάνδουρα

Το γνωστό fun bike των Ιταλών αποκτά μια νέα έκδοση, της οποίας το δυνατό χαρτί είναι μεταξύ άλλων και το παρουσιαστικό από το αντίστοιχο concept που βραβεύτηκε το 2019 στον περίφημο διαγωνισμό του Concorso d’ Eleganza Villa d’ Este. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η λαϊκή απαίτηση εισακούστηκε, με το αλά γκράφιτι βάψιμο του περσινού πρωτότυπου του Hypermotard 950 να βρίσκει τον δρόμο της ξεχωριστής πλέον έκδοσης RVE, η οποία έρχεται να γεφυρώσει το κενό μεταξύ των Hypermotard 950/950SP. Το παρουσιαστικό της μοτοσικλέτας είναι τόσο κοντά στο πρωτότυπο που τα εξαιρετικά λεπτού πάχους αυτοκόλλητα άνετα ξεγελούν το μάτι για αερογραφίες. Επίσης διατηρήθηκε και η εντυπωσιακή διχρωμία στους πολύ καλοσχεδιασμένους τροχούς. 

Επειδή όμως μια χρωματική αλλαγή δεν σημαίνει από μόνη της και άλλη έκδοση, η εταιρεία από το Borgo Panigale εξοπλίζει τη μεσαία έκδοση του fun bike της και με βελτιωμένο πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων, το οποίο πλέον έχει και τα Ducati Quick Shift (DQS), Cornering ABS με λειτουργία Slide by Brake, Ducati Traction Control Evo (DTC EVO) και Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, ώστε οι αλλαγές των ταχυτήτων, τα ντριφταρίσματα και οι σούζες να γίνονται με μεγαλύτερη ασφάλεια και ακόμα πιο ευχάριστα. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα παραπάνω καλούδια συμπληρώνουν τον χαρακτηρισμό fun bike, καθώς πώς αλλιώς να αποκαλέσεις μια μοτοσικλέτα με 114 ίππους στις 9.000 στροφές και 9,8kg ροπής. Ροπή που δίνει το 80% της από τις 3.000 -μόλις- στροφές με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη σχέση του εμπρός τροχού με την άσφαλτο. Στα ευχάριστα νέα η διάθεση της μοτοσικλέτας, η οποία αναμένεται μέσα στον ερχόμενο Ιούλιο και με τιμή που παραμένει άγνωστη για την ώρα. Εσείς μπορείτε να υπολογίσετε κάτι ανάμεσα στα 14.300 με 18.800€ των υφιστάμενων εκδόσεων (απλή και SP αντίστοιχα).  

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης