Με πληρωμή τοις μετρητοίς η τιμή του Daytona Rockstar 400 μειώνεται κατά 400 ευρώ και έτσι γίνεται η φθηνότερη μοτοσυκλέτα   έως 400cc στην Ελλάδα!

Mια κατηγορία από μόνη τoυ είναι το Rockstar 400, μιας και είναι η μοναδική μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλέτα που καλύπτει με τέτοια πιστότητα τις προδιαγραφές ενός κλασικού μοντέλου. Από τον αερόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα μέχρι τις ακτίνες στους τροχούς, το σχήμα του ρεζερβουάρ και της σέλας, τα χρώμια και τα μεταλλικά εξαρτήματα, αλλά και το ταμπούρο στον πίσω τροχό. Απόγονος μιας θρυλικής γιαπωνέζικης μοτοσυκλέτας (SR 500), της οποίας αντιγράφει το στυλ και τη γενική φιλοσοφία κατασκευής, η οποία σημειωτέον ότι δε διαφέρει από την αντίστοιχη των μοτοσυκλετών της δεκαετίας του ’60. Το Rockstar διαθέτει τετραβάλβιδο κινητήρα απόδοσης 28Hp που τροφοδοτείται με ψεκασμό, κλασικό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, ρεζερβουάρ σε σχήμα “δάκρυ” και μεγάλης διαμέτρου τροχούς με ακτίνες. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 5 σχέσεων, ενώ η εκκίνηση γίνεται είτε με μανιβέλα είτε με μίζα. Διαθέτει δισκόφρενο μπροστά και ταμπούρο πίσω, με στάνταρ το σύστημα ABS.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά

· Δύο εξατμίσεις

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

· Μίζα & Μανιβέλα

· Πλαϊνό σταντ με διακόπτη λειτουργίας

· Αναλογικά όργανα (όπως παλιά) με ψηφιακή οθόνη

· Προβολέας 55W

· Τροχοί 19″ μπροστά και 18″ πίσω

· Διπλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ 5 θέσεων

· 2 χρόνια εγγύηση (απεριόριστα χλμ.)

· Σχάρα αποσκευών

Η προηγούμενη τιμή του Rockstar ήταν ήδη ιδιαίτερα προσιτή στα 3.890 ευρώ για μια μοτοσυκλέτα 400 κυβικών και τώρα με τη μείωση των 400 ευρώ, με πληρωμή τοις μετρητοίς, η τιμή κατεβαίνει κάτω από τις 3,5 χιλιάδες ευρώ, καθιστώντας την αγορά του ακόμα πιο συμφέρουσα. Tα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά του Daytona Rockstar 400i μπορείτε να τα δείτε εδώ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης