Παρατηρώντας τις τεχνικές προδιαγραφές και τον εξοπλισμό του νέου Daytona R-250, είναι εύκολο να καταλάβουμε πως αντλεί χαρακτηριστικά από μεγαλύτερες -σε κυβισμό και ιπποδύναμη- κατηγορίες γυμνών μοτοσυκλετών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με σπορ σχεδίαση που αναδύει δυναμισμό το R-250 απευθύνεται στο κοινό που αναζητεί εμπειρία οδήγησης μοτοσυκλέτας χωρίς να ξοδέψει μια περιουσία. Διαθέτει μπροστά και πίσω δισκόφρενα τύπου μαργαρίτα, εφοδιασμένα με σύστημα ABS 9.1M της Bosch, ότι το καλύτερο υπάρχει δηλαδή αυτή τη στιγμή! Διαθέτει όμως και ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά, ένα ιδιαίτερα ενισχυμένο αλουμινένιο ψαλίδι, καθώς και ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση τύπου monoshock. Από πλευράς εξοπλισμού ξεχωρίζουν η ευμεγέθης ψηφιακή οθόνη LCD, που παρέχει πλήθος πληροφοριών στον αναβάτη, οι αναδιπλούμενες ρυθμιζόμενες μανέτες, τα αντίβαρα στο τιμόνι, αλλά και οι φωτιζόμενοι διακόπτες. Η σέλα είναι κατασκευασμένη από ανθεκτικό υλικό και εργονομικά σχεδιασμένη για πολύωρη ξεκούραστη οδήγηση, ενώ φώτα και φλας τεχνολογίας LED προσθέτουν στυλ και αυξάνουν την παθητική ασφάλεια του συνόλου.

Όσον αφορά στον κινητήρα, πρόκειται για ένα μονοκύλινδρο αερο-ελαιόψυκτο σύνολο 249cc, με τετραβάλβιδη κεφαλή, 2 ΕΕΚ και σύστημα ψεκασμού στην τροφοδοσία. Αποδίδει 25 ίππους και είναι κατασκευασμένος με τρόπο που να προσφέρει αθόρυβη και οικονομική λειτουργία. Ο κατασκευαστής αναφέρει κατανάλωση 3,17 λίτρα ανά 100 χλμ, κάτι που σε συνδυασμό με το δοχείο καυσίμου χωρητικότητας 13,5 λίτρων εγγυάται αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η τιμή του R-250 έχει διαμορφωθεί στα 3.195€ και περισσότερα τεχνικά χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε εδώ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης