Μιας και το εμπνευσμένο βρετανικό cafe racer Spitfire προκάλεσε ενθουσιασμό στους μοτοσυκλετιστές ανά τον κόσμο, η εταιρεία αποφάσισε εφέτος να το διαθέσει σε Ισπανία, Ιταλία, Γαλλία και Γερμανία σε τέσσερις παραλλαγές/εκδόσεις.

Έχει περάσει περισσότερος από ένας χρόνος από τότε που ανακαλύψαμε τα δύο πρώτα Spitfire της μικρής βρετανικής φίρμας, αρχικά το Scrambler (δείτε εδώ) και στη συνέχεια το Bobber (δείτε εδώ). Και όπως φαίνεται, δεν ήμασταν οι μόνοι που μας άρεσαν, με τις παραγγελίες από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες να καταγράφουν ένα απρόσμενα καλό νούμερο. Και δεν είναι τυχαίο, καθώς ήδη από τη δεκαετία του ’70 η CCM είχε να κάνει με τη μοτοσυκλετιστική μαστοριά και μαεστρία. Μια γνήσια μορφή μοτοσυκλέτας που φτιαχνόταν από βετεράνους γνώστες του χώρου, μηχανικούς-μοτοσυκλετιστές κι όχι από μαρκετίστες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στόχος της εταιρείας σήμερα είναι να μπει σε νέες αγορές, με μοντέλα που καλύπτουν τις επίσης νέες προδιαγραφές Euro5 και που χαρακτηρίζονται από μινιμαλιστική νεο-ρετρό σχεδίαση και κορυφαία συστατικά. Ο κινητήρας είναι ένας παλιός μονοκύλινδρος 4βάλβιδος υγρόψυκτος Husqvarna 600cc με 2 ΕΕΚ, ο οποίος κατασκευάζεται από την κινεζική Shineray στην Ιταλία. Αποδίδει 55 ίππους και φωλιάζει μέσα σε ένα καλοφτιαγμένο και καλοφινιρισμένο σωληνωτό πλαίσιο από χάλυβα υψηλής ποιότητας. Οι αναρτήσεις είναι της WP και τα φρένα Brembo σε κάθε περίπτωση, αλλά εκεί που το πράγμα… σοβαρεύει είναι στα επιμέρους χαρακτηριστικά όλων των εκδόσεων και πως αυτά πετυχαίνουν 100% τον στόχο τους, να δίνουν δηλαδή στο καθένα έναν ξεχωριστό χαρακτήρα.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πολλές οι εκδόσεις

Αυτήν τη στιγμή η CCM διαθέτει στην γκάμα της (για τη βρετανική αγορά) έξι διαφορετικές εκδόσεις Spitfire: Roadster, Scrambler, Bobber, Flat Tracker, Cafe Racer και RAF. Όλες μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα και απλώς αλλάζουν τα στοιχεία που διαμορφώνουν την εκάστοτε προσωπικότητα. Οι μοτοσυκλέτες έχουν λεπτή σιλουέτα και μαζεμένες διαστάσεις, ενώ είναι ιδιαίτερα ελαφριές, στα μόλις 135 κιλά χωρίς υγρά! Ο κινητήρας, που είναι κοινός για όλες τις εκδόσεις, σύμφωνα με τους δημιουργούς του Spitfire, «είναι ελαφρύς, αξιόπιστος και εύκολος στη συντήρηση, με καλές επιδόσεις». Σίγουρα αυτές οι τελευταίες δείχνουν ικανές να προσφέρουν συγκινήσεις, 55 άλογα για 135 κιλά είναι μια εξαιρετική αναλογία, έτσι δεν είναι;

Η CCM έχει μικρή γραμμή παραγωγής, που φτάνει τις 1.000 μοτοσυκλέτες ετησίως, αλλά οι Βρετανοί είναι σίγουροι πως αυτό το νούμερο θα διπλασιαστεί σύντομα, ίσως και μέσα στο 2020. Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι παρότι στις ευρωπαϊκές χώρες που προαναφέραμε θα δημιουργηθεί ένα μικρό δίκτυο συνεργατών στην καθεμία, στη Μ. Βρετανία δεν προβλέπεται κάτι ανάλογο. Το πιστεύετε ή όχι, αυτήν τη στιγμή δεν υπάρχει δίκτυο αντιπροσώπων της CCM μέσα στη Μ. Βρετανία! Ο λόγος, για τους ιθύνοντες της εταιρείας, είναι απλούστατος, αφού οι πελάτες αγοράζουν μοτοσυκλέτες απευθείας από το εργοστάσιο και οι μηχανικοί πηγαίνουν στους πελάτες όπου κι αν βρίσκονται για να τους εξυπηρετήσουν. «Οι μηχανικοί μας μετακινούνται αν χρειαστεί, γνωρίζουν τους πελάτες με το μικρό τους όνομα. Είναι ένας τρόπος εργασίας που μπορεί να φαίνεται περίεργος, αλλά είναι κάτι που με τους μικρούς όγκους παραγωγής μας δουλεύει πολύ καλά και είναι λειτουργικό τόσο για εμάς όσο και για τους πελάτες μας».

Οι τιμές των Spitfire στη χώρα κατασκευής τους δεν θα λέγαμε ότι είναι χαμηλές, ξεκινώντας από τα σχεδόν 10.600€. Οι παραγγελίες για τις χώρες όπου θα διατίθενται τα πανέμορφα μοντέλα της CCM έχουν ήδη ξεκινήσει και όσον αφορά στη χώρα μας δύσκολο να δούμε κάποιο εξ αυτών να κυκλοφορεί ανάμεσά μας. Αφενός δεν υπάρχει αντιπρόσωπος και αφετέρου δεν ανήκουμε στη λίστα των «εκλεκτών». Κρίμα σε όλα…

Πηγή: motorbike.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης