του Νίκου Βιτσιλάκη

Το Crossfire 500 του 2020 είναι μια πρωτιά για τη Brixton, αφενός γιατί είναι το πρώτο δικύλινδρο της εταιρείας και αφετέρου γιατί είναι και το μεγαλύτερο σε κυβισμό μοντέλο στην ολιγόχρονη ιστορία της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην περσινή έκθεση του Μιλάνου η Brixton μας είχε προϊδεάσει με την παρουσίαση του πρωτότυπου ΒΧ 500 και ένα χρόνο αργότερα αποφασίζει να το βγάλει στην παραγωγή -ουσιαστικά- ίδιο και απαράλλακτο. Κατά βάση πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα roadster με χαρακτηριστικά scrambler, η οποία κινείται από έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 486cc προδιαγραφών Euro4. Η απόδοσή του είναι προσαρμοσμένη στα διπλώματα κατηγορίας Α2 και αφορά σε 48Hp και 43Nm ροπής, με τον κατασκευαστή να δηλώνει μέση κατανάλωση στα 4,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Η Brixton θα το βγάλει στην παραγωγή σε δύο εκδόσεις (απλή και “Χ”) με την όλη σχεδίαση και κατασκευή να κρίνεται λίαν μινιμαλιστική και να θυμίζει έντονα τη σειρά Vitpilen/Svartpilen της Husqvarna. Μόνο που εδώ οι διαφοροποιήσεις ανάμεσα στις δύο εκδόσεις περιορίζονται στα ελαστικά που χρησιμοποιούν οι -σε κάθε περίπτωση- ακτινωτοί τροχοί των 17”, στα χρώματα και στα γραφικά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιο ασφάλτινο το “σκέτο”, με off/road βλέψεις το “Χ” και μην ψάχνετε για περισσότερες διαφορές γιατί απλά δεν υπάρχουν. Στις φωτογραφίες μπορούμε να δούμε πως το κάθε μοντέλο χρησιμοποιεί διαφορετικό τρόπο στήριξης της πινακίδας κυκλοφορίας, αλλά όταν βγουν στην παραγωγή θα υιοθετήσουν τον πλέον “σύγχρονο”, σαν κι αυτό που βλέπετε στο “ασημένιο” 500 των φωτογραφιών του άρθρου.

Μέσα από τα υποτυπώδη τεχνικά χαρακτηριστικά που ανακοίνωσε ο κατασκευαστής διακρίνουμε ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της KYB, ακτινική δαγκάνα J.Juan μπροστά, ελαστικά διαστάσεων 120/70 και 160/60, δικάναλο ABS της Bosch, ανοξείδωτη εξάτμιση, full Led φωτισμό, προβολέα με φώτα ημέρας (DRL) και μονό όργανο με ψηφιακές ενδείξεις.

Το βάρος των μοτοσυκλετών βρίσκεται στα 180 κιλά, το ύψος της σέλας στα 795mm και το μεταξόνιο στα 1416mm. Μόλις ανακοινωθούν τα πλήρη χαρακτηριστικά των δύο μοντέλων θα επανέρθουμε με ένα πιο αναλυτικό άρθρο.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης