του Νίκου Βιτσιλάκη 

Η BMW γιορτάζει τα 40 χρόνια της οικογένειας GS και παρουσιάζει επετειακές εκδόσεις για τα F750GS, F850GS και F850GS Adventure.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To 2020 συμπληρώνονται 40 χρόνια από την παρουσίαση τoυ R 80 G/S, ενός θρυλικού και συνάμα εμβληματικού μοντέλου που -ουσιαστικά- ίδρυσε μια κατηγορία που έμελλε να πάρει φωτιά στη συνέχεια. Οι μοτοσυκλέτες Adventure οφείλουν την ύπαρξή τους στην ευφυέστατη -όπως αποδείχθηκε στο πέρασμα του χρόνου- ιδέα του βαυαρού κατασκευαστή να δώσει στον κόσμο τη δυνατότητα να κινείται σε κάθε είδους οδόστρωμα και ταυτόχρονα να μπορεί να κάνει και μεγάλες αποστάσεις. Γιατί μέχρι το 1980, που είδαμε ζωντανό το R 80 G/S, άλλη μεγάλου κυβισμού δικύλινδρη μοτοσυκλέτα διπλής χρήσης δεν υπήρχε. Μόνο μονοκύλινδρες με ταβάνι τα 500cc (Honda XL, Yamaha XT, Suzuki SP, Kawasaki KL), που ναι μεν μυούσαν τον αναβάτη στην off/road οδήγηση, πλην όμως αδυνατούσαν να τον καλύψουν σε μακρινά ταξίδια με μεγάλα φορτία (δύο άτομα και αποσκευές).  

Η απήχηση του κοινού στην έλευση του G/S αρχικά ήταν μουδιασμένη, κάτι λογικό για μια τόσο πρωτοποριακή εφαρμογή, αλλά όταν τον επόμενο χρόνο (1981) και στον πρώτο του κιόλας αγώνα κατέκτησε τη νίκη στο Ράλι Παρίσι-Ντακάρ με τον Hubert Auriol, τότε το ενδιαφέρον των αγοραστών εκτοξεύτηκε και η ίδρυση μιας δυναστείας ήταν γεγονός. Και αυτήν ακριβώς τη δυναστεία θέλει να τιμήσει η γερμανική φίρμα, παρουσιάζοντας τις special εκδόσεις F750GS, F850GS και F850GS Adventure «40 Years GS Edition». 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


 
Οι νέες αυτές επετειακές εκδόσεις διακρίνονται από έναν ολοκαίνουργιο χρωματισμό, που συνδυάζει το μαύρο με το κίτρινο και το χρυσό, αλλά και από κάποιες διαφοροποιήσεις σε μικρο-λεπτομέρειες (στην εμφάνιση). Η ουσιαστική τους διαφορά από τις “βασικές” εκδόσεις είναι πως έχει εμπλουτιστεί ο βασικός εξοπλισμός τους, ο οποίος πλέον περιλαμβάνει φλας τεχνολογίας LED, θύρα USB, ABS Pro και DTC (Dynamic Traction Control). Παράλληλα, έχει νέο σετάρισμα η χαρτογράφηση «Dynamic» στο -προαιρετικά διαθέσιμο- πακέτο εξοπλισμού Pro, το οποίο περιλαμβάνει δυναμικό έλεγχο φρένου κινητήρα και Dynamic Brake Control.  

Για την ώρα δεν έχουμε πληροφόρηση για τιμές και διαθεσιμότητα των τριών νέων μοντέλων, μόλις μάθουμε κάτι σχετικό θα σας ενημερώσουμε. Περισσότερες πληροφορίες για τις μοτοσυκλέτες μπορείτε να μάθετε μέσα από τις παρουσιάσεις που εχουμε κάνει στις “βασικές” τους εκδόσεις. Για το F 750 GS εδώ, για το F 850 GS εδώ και για το F 850 GS Adventure εδώ . 

Σύντομα θα επανέλθουμε με ένα μικρό ιστορικό των μοντέλων GS (1980-2020), μείνετε συντονισμένοι! 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης