του Νίκου Βιτσιλάκη

To απαραίτητο φρεσκάρισμα δέχθηκαν τα μοντέλα Adventure της κινεζο-ιταλικής φίρμας, έτσι ώστε να διατηρηθούν με μεγαλύτερες αξιώσεις στον εμπορικό στίβο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι επεμβάσεις που έγιναν από το εργοστάσιο αφορούν -κυρίως- στην εργονομική και αισθητική ανανέωση. Αμφότερες οι εκδόσεις μοιράζονται τις ίδιες αλλαγές για το 2020, έχοντας -σύμφωνα με τον κατασκευαστή- ποιοτικότερα πλαστικά τμήματα με νέα υφή και ανασχεδιασμένα γραφικά. Τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι πλέον φωτιζόμενα, οι καθρέφτες και τα γκριπ έχουν νέα σχεδίαση, ενώ έχει αλλάξει και το τιμόνι, το οποίο μπορεί πλέον και ρυθμίζεται, όπως και η μανέτα του συμπλέκτη. Νέα είναι και η αλουμινένια σχάρα, που έχει πιο εργονομικό σχεδιασμό, νέες και οι σέλες, προκειμένου να παρέχουν μεγαλύτερη άνεση. 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άλλες αλλαγές ή βελτιώσεις δεν υπάρχουν και, για να μπορείτε να αναγνωρίζετε άμεσα τα μοντέλα, κύριο χαρακτηριστικό διαφοροποίησης είναι οι τροχοί (χυτές ζάντες το απλό, ακτινωτές το Χ) και το τελικό της εξάτμισης. Στο 502 είναι κοντό και χαμηλά κάτω από το ψαλίδι, ενώ στο 502 Χ βρίσκεται ψηλά και είναι ογκοδέστερο. Όλα τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά (κινητήρας, πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα κ.λπ.) παραμένουν ως είχαν και μπορείτε να τα δείτε εδώ και εδώ .

Τα χρώματα στα οποία θα διατίθενται οι μοτοσικλέτες είναι λευκό και ανθρακί για το 502 και λευκό, κόκκινο, μπλε και γκρι ανθρακί για το 502 X. To καλό είναι πως όλα τα ανανεωμένα εξαρτήματα των νέων μοντέλων θα διατεθούν και σαν ανταλλακτικά, έτσι ώστε οι ιδιοκτήτες παλαιότερων TRK να μπορέσουν να τα «αναβαθμίσουν». Το κακό είναι πως οι παραπάνω αλλαγές έχουν επιφέρει και σημαντική αύξηση τιμής στα μοντέλα, τα οποία πλέον στοιχίζουν 6.720€ (από 6.200€) το 502 και 7.040€ (από 6.540€) το 502 Χ.

Με δεδομένο τον αυξημένο ανταγωνισμό, όπως το λαοφιλές Honda CB500X στα 7.400€ και το επερχόμενο Voge 500 DS στα μόλις 5.995€, η εμπορική πορεία των TRK αναμένεται στο εξής να μπει σε ακόμα πιο σκληρή δοκιμασία.  
 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης