του Νίκου Βιτσιλάκη 

Από το 2016 είχε κυκλοφορήσει η φήμη για την πρόθεση του ιταλοκινεζικού εργοστασίου να επεκτείνει την γκάμα του στην κατηγορία των μεσαίων roadster και να που ήρθε η ώρα να γίνει πραγματικότητα.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το όνομα αυτής της πραγματικότητας είναι 752S και δεν νομίζουμε να υπάρχει κάποιος που θα αμφισβητήσει το εντυπωσιακό παρουσιαστικό της. Στην ουσία ολοκληρώνει ένα σχέδιο που είχε εμπνευστεί ο Ιταλός σχεδιαστής Pierluigi Marconi πριν σχεδόν 20 χρόνια και το οποίο είχε μείνει πίσω λόγω άλλων προτεραιοτήτων του κινεζικού group Qian Jiang, στο οποίο και ανήκει η Benelli από το 2005. Το 2006 είχε κάνει την πρώτη του δειλή εμφάνιση σαν πρωτότυπο και με το όνομα Due 756, έχοντας χρησιμοποιήσει έναν τρικύλινδρο κινητήρα της εταιρείας αλλά με έναν κύλινδρο λιγότερο!  

Το απόλυτα επιθετικό σχήμα του σύγχρονου 752S το κατατάσσει στις μοτοσικλέτες τύπου streetfighter και χαρακτηρίζεται από κορυφαία περιφερειακά και έναν τελείως νέο δικύλινδρο σε σειρά υγρόψυκτο κινητήρα 754cc με απόδοση 76Hp στις 8.500rpm και μέγιστη ροπή 67Nm στις 6.500rpm. Είναι προδιαγραφών euro4 με 2 ΕΕΚ, τετραβάλβιδες κεφαλές, στρόφαλο 360 μοιρών, δύο αντικραδασμικούς άξονες, ηλεκτρονικό ψεκασμό (Delphi MT05) και ηλεκτρονικό γκάζι (ride-by-wire). Στην εξάτμιση υπάρχει ένας καλά κρυμμένος καταλύτης και το κοντό της τελικό σε σχήμα μεγαφώνου σίγουρα προσθέτει στην εμφάνιση.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Tο πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό χωροδικτύωμα και δένει με ένα ασύμμετρο ψαλίδι ίδιας κατασκευαστικής φιλοσοφίας. Η ανάρτηση προέρχεται από τη Marzocchi και απαρτίζεται από ανεστραμμένο πολυρυθμιζόμενο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 50mm και μονό αμορτισέρ ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου του.

Μπροστά τα φρένα είναι δύο δίσκοι διαμέτρου 320mm με ακτινικές δαγκάνες Brembo τεσσάρων εμβόλων, ενώ το δικάναλο ABS της Bosch ανήκει φυσικά στο στάνταρ εξοπλισμό. Το ρεζερβουάρ χωράει 14,5 λίτρα, η μοτοσικλέτα ζυγίζει 226 κιλά γεμάτη, το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.460mm και η σέλα απέχει 810mm από το έδαφος.  

Το 752S ρίχνεται στη «μάχη» των μεσαίων roadster μοντέλων έχοντας να αντιμετωπίσει -κατά βάση- τα καταξιωμένα -και πολύ φθηνότερα- Suzuki SV650 (6.495€) και Yamaha MT-07 (6.800€), όπως επίσης και το αναβαθμισμένο για το 2020 Kawasaki Z650 (7.990€). Ψάχνοντας στο διαδίκτυο ανακαλύψαμε ότι το Benelli στη χώρα μας τιμάται περί τα 7.800€ (7.490€ συν τέλος ταξινόμησης περί τα 300€) και πως διατίθεται μόνο σε μαύρο χρώμα. Θα τα καταφέρει να βρει μια αξιοπρεπή θέση στην αγορά; Δύσκολο.. 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης