του Νίκου Βιτσιλάκη

Τo ιταλοκινέζικο εργοστάσιο συνεχίζει την παραγωγή νέων μοντέλων στα 500cc με μια πρόταση που θα συζητηθεί για την εμφάνισή της…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πήραν φόρα οι άνθρωποι της Benelli και μετά τα ομολογουμένως όμορφα TRK και Leoncino κάνουν την είσοδό τους και σε μια ακόμα κατηγορία, πλην όμως αντιγράφοντας έως και ξεδιάντροπα τη σειρά Ducati Diavel. Τo 502C είναι ένα cruiser (εξ ου και το “C” στο όνομά του) που θέλει να απευθυνθεί σε όλους όσους επιθυμούν μια μοτοσυκλέτα σαν το Diavel, πλην όμως και που δεν θέλουν να ξοδέψουν μια περιουσία.

Και επειδή στις μέρες μας επιβιώνει ασύστολα ο μιμητισμός, αλλά και επειδή δεν έχουμε χρήμα να ξοδέψουμε σε νέα πρότζεκτ, ιδού μια εγγυημένη συνταγή με ελάχιστους ηθικούς ενδοιασμούς. O δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας είναι ίδιος με αυτόν των ΤRK και αποδίδει 47,5 ίππους, οπότε αυτόματα κατατάσσει τη μοτοσυκλέτα στη δημοφιλή(;) κατηγορία διπλωμάτων Α2.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πλαίσιο είναι από σωλήνες χάλυβα με δομή δύο δοκών, το πιρούνι ανεστραμμένο με καλάμια 41mm και διαδρομή 125mm, το ψαλίδι είναι σχήματος μπούμερανγκ και ομοίως σωληνωτό, ενώ η πίσω ανάρτηση απαρτίζεται από ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ διαδρομής 50mm. Τα φρένα διαθέτουν δικάναλο ABS και δίσκους με ακτινικές δαγκάνες μπροστά, οι ζάντες με τα πολλά μπράτσα φιλοξενούν ελαστικά διαστάσεων 120/70-17 μπροστά και 160/60-17 πίσω, το επικλινές δοχείο καυσίμου χωράει 21 λίτρα, το συνολικό βάρος ανέρχεται στα 217 ολόκληρα κιλά (πλήρες υγρών) ενώ αισθητικά ενδιαφέρον σημείο είναι η απόληξη της εξάτμισης με τα δύο οβάλ τελικά στη δεξιά πλευρά της μοτοσυκλέτας.

Το 502C θα είναι διαθέσιμο σε δύο χρώματα (μαύρο/κόκκινο) πριν την έναρξη του καλοκαιριού και σε τιμή που για την ώρα παραμένει άγνωστη.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης