του Νίκου Τσαμάνδουρα 

To όνομα Tuono γίνεται φέτος 18, με τους ανθρώπους της εταιρείας από το Noale να «γιορτάζουν» το γεγονός, ανεπίσημα αφενός εντυπωσιακά αφετέρου, με μια special έκδοση που θα συζητηθεί πολύ.. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε συνέχεια του superbike RSV4X, της περιορισμένης και εξωτικής έκδοσης του RSV4 που έγινε ανάρπαστο σε μερικές ώρες, έρχεται και το streetfighter Tuono V4X για να πάρει τον εξωτικό hypernaked δρόμο. Εννοείται πως και πάλι έχει βάλει το χεράκι του το αγωνιστικό τμήμα της εταιρείας, με το συνολικό παρουσιαστικό να φωνάζει «Aprilia Racing».

Άπαντα από ανθρακόνημα τα κομμάτια του λιτού -αν μη τι άλλο- fairing, με τα αεροδυναμικά φτεράκια -winglets- να έρχονται από τo RS-GP του Aleix Espargaro (με τον Ισπανό να χαίρεται στο έπακρο το V4X, όπως θα δείτε και στο βίντεο παρακάτω). Ο χρωματισμός διακρίνεται από τον μοβ τόνο που είχε το RSV1000R Factory στον αγώνα αντοχής Bol d’Or του 2006. Ξεκάθαρος προορισμός είναι η πίστα άλλωστε, αφού ακόμα και οι χειρισμοί των ηλεκτρονικών έχουν απλοποιηθεί με προσανατολισμό πίστας. 

Η… απλοποίηση έχει συνεχιστεί με τη μορφή δίαιτας, αφού οτιδήποτε περιττό έχει φύγει, με την ελάττωση του βάρους να πραγματοποιείται χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου -πέραν του ανθρακονήματος- αλλά και μαγνησίου στους τροχούς της Marchesini.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάπως έτσι φτάνουμε στα 166 (στεγνά) κιλά, τα οποία εκμηδενίζονται χάρη στον συνδυασμό του V4 κινητήρα των 1100 κυβικών και του συστήματος εξάτμισης τιτανίου της Akrapovic. Ε, αν βάλετε και τον ηλεκτρονικό εγκέφαλο του οποίου τα νερά έχουν χαρτογραφηθεί -σωστά μαντέψατε- από την Aprilia Racing, φτάνουμε στους 221 ίππους! Την τρομακτική προαναφερθείσα ισχύ «καλμάρουν» τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, τα οποία περιλαμβάνουν το φρενάρισμα του κινητήρα, το traction control και το anti-wheelie, σχεδιασμένα και σεταρισμένα για περιβάλλον πίστας. Ηλεκτρονικό είναι και το κιβώτιο ταχυτήτων, που επιτρέπει το quickshifting και στα ανεβάσματα και στα κατεβάσματα, ενώ μιας και πιάσαμε τα ηλεκτρονικά στη θέση του οργάνου συναντάμε μια έγχρωμη οθόνη TFT 7’’ της οποίας το έργο έχει επιφορτιστεί και με χρονόμετρο με ενσωματωμένο GPS.

Στα περιφερειακά όπως τα φρένα και πάλι το mood είναι αγωνιστικό, με τα GP4-MS της Brembo να εξοπλίζουν το γυμνό superbike. 

Η αγορά του Tuono V4X γίνεται αποκλειστικά μέσω του site της Aprilia και η παραλαβή θα πραγματοποιείται στις αγωνιστικές εγκαταστάσεις του Noale, όπου και θα πραγματοποιείται και μια αντίστοιχη επίδειξη. Το κόστος ανέρχεται στα 34.900€ και μαζί με τη μοτοσικλέτα και την ξενάγηση περιλαμβάνει και αγωνιστικό κράνος της KYT με τα δέοντα γραφικά. Εντάξει, είναι μεν πολλά, αλλά μην ανησυχείτε, πιθανότατα την ώρα που διαβάζετε τις γραμμές αυτές οι 30 μοτοσικλέτες που κατασκευάστηκαν έχουν ήδη πουληθεί.. 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης