Αντισυμβατική σε όλα της η φινλανδική RMK, έρχεται στο προσκήνιο με την πρώτη της ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, την Ε2, να ταράξει τα δίτροχα σχεδιαστικά νερά.

Παρουσιάστηκε πριν από λίγες μέρες στο Ελσίνκι, στην έκθεση μοτοσυκλέτας MP19, και σίγουρα τράβηξε τα βλέμματα. Κάτι απολύτως λογικό, αν δει κάποιος τον κρυμμένο μες την πίσω ζάντα ηλεκτροκινητήρα που εξάλειψε τις… ακτίνες ή τα μπράτσα. Αν και έχουμε ξαναδεί ηλεκτροκινητήρες μέσα σε τροχούς (τύπου hub), είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το εν λόγω concept σε τέτοιο βαθμό εφαρμογής. Και τι εφαρμογή δηλαδή, καθώς οι Φινλανδοί μάς υπόσχονται τελική περί τα 170χλμ./ώρα και ισχύ 67 ίππων. Όχι και άσχημα για ηλεκτροκίνητη μοτοσυκλέτα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προφανώς μετάδοση δεν υφίσταται, αλλά στη θέση της αλυσίδας συναντάμε τρία καλώδια που δίνουν το ρεύμα από τις μπαταρίες στο κυρίως σώμα της μοτοσυκλέτας. Λεπτομέρειες δεν ξέρουμε για το πακέτο της μπαταρίας και πάλι όμως οι άνθρωποι της RMK δηλώνουν αυτονομία περί τα 300 χλμ., με τη φόρτιση να κάνει το 0-80% σε μόλις δύο ώρες. Καθόλου άσχημα δηλαδή. Προσοχή στα φρένα, καθώς η αριστερή μανέτα ενεργοποιεί τα διπλά δισκόφρενα του εμπρός τροχού, ενώ η δεξιά εξυπηρετεί το πίσω φρένο που παρεμπιπτόντως συμβάλλει στην ανάκτηση της ενέργειας από το φρενάρισμα φορτίζοντας τις μπαταρίες.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν παρατηρήσετε πως λείπει το όργανο των ενδείξεων από το τιμόνι, είναι επειδή βρίσκεται στο «ρεζερβουάρ», προσφέροντας πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα ή την πλοήγηση. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι οι βασικές εργασίες όπως η αλλαγή του πίσω ελαστικού μπορεί να γίνει -παραδόξως- με συμβατικά εργαλεία παρά τον «εξωγήινο» σχεδιασμό του τροχού. Τέλος, μπορείτε να προπαραγγείλετε την Ε2 σας με μια μικρή προκαταβολή της τάξεως των 2.000 ευρώ, με το τελικό σύνολο στο ταμείο να είναι 24.990 ευρώ.

 

  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης