Κεραυνός εν αιθρία ήταν η απόφαση του Andrea Dovizioso να αφήσει την Ducati στα κρύα του λουτρού, ακριβώς τη στιγμή που και στην πράξη απέδειξε ότι είναι η μοναδική περίπτωση του ιταλικού εργοστασίου φέτος για να πάρει τον τίτλο, που έχει να γευτεί από το 2007 και τον Casey Stoner. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι και ο Αυστραλός έσπευσε να κριτικάρει έντονα το εργοστάσιο της Bologna, γράφοντας ότι οι νίκες δεν έρχονται από την αεροδυναμική σήραγγα, αλλά από τους οδηγούς. 

Είχαμε προβλέψει ότι η Ducati θα έπαιρνε την τελική της απόφαση στο θέμα του Dovi, μετά τους δύο αγώνες στην Αυστρία, περιμένοντας να δει αν εκεί θα κέρδιζε ο Ιταλός οδηγός. Είχαμε την αίσθηση ότι τα δύο μέρη δεν τα βρίσκουν μόνο στο θέμα της αμοιβής του Νο2 οδηγού των 3 τελευταίων χρόνων. Ο Dovizioso όμως τα άλλαξε όλα με μια κίνηση που δεν περίμενε κανείς: Είπε στη Ducati: «Μην μπείτε στον κόπο καν να μου κάνετε προσφορά για ανανέωση του συμβολαίου μας, δεν θέλω να συνεχίσω μαζί σας». Και το είπε αυτό πριν από τον αγώνα, ώστε απερίσπαστος να συγκεντρωθεί στον στόχο που είναι η νίκη, σε μια πίστα που ο ίδιος είχε κερδίσει δύο ακόμα φορές και η Ducati είχε πάρει και τις τέσσερις νίκες στους τέσσερις αγώνες που είχαν γίνει εκεί. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Τα χρήματα δεν ήταν ποτέ ένα πρόβλημα, στο παρελθόν πάντα βρίσκαμε μια λύση και προς το παρόν φέτος δεν μιλήσαμε καν για χρήματα, είχαμε κάποιες ενδείξεις, αλλά δεν υπήρξε ποτέ μια διαπραγμάτευση και ποτέ δεν φτάσαμε στο πρόβλημα να μιλήσουμε για χρήματα» μας είπε σε αποκλειστική συζήτηση για την τηλεόραση της Cosmote ο Simone Batistella, ο μάνατζερ και φίλος του οδηγού. «Είναι μια πολύπλοκη διαδικασία να πάρεις μια τέτοια απόφαση και δεν νομίζω ότι είναι σωστό να την αναλύσουμε τώρα. Πιστεύω θα υπάρξει μια καλύτερη στιγμή στο μέλλον να το συζητήσουμε, γιατί, όπως είπα, είναι πολύπλοκη, υπάρχουν πολλά στοιχεία που έκαναν τον οδηγό να πάρει μια τέτοια απόφαση» συμπλήρωσε.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έτσι την επόμενη μέρα, απόλυτα συγκεντρωμένος στον αγώνα, έδωσε τον καλύτερό του εαυτό, έκλεισε τα στόματα και πανηγύρισε με τον τρόπο με τον οποίο το είχε κάνει ο Ronaldo πριν λίγα χρόνια όταν δεχόταν κριτική στη Real, την 3η νίκη του στην Αυστρία, τη 14η με την Ducati, τη 15η της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία και μαζί την 50ή της Ducati, από το 2003 που μπήκε στο MotoGP.  Ανέβηκε στη 2η θέση της βαθμολογίας και, με δεδομένο ότι ο Quartararo με τη Yamaha δυσκολεύεται σε αυτή την πίστα, έχει τη δυνατότητα να περάσει πρώτος και να φαντάζει το μεγάλο φαβορί για τον Τίτλο του Πρωταθλητή, σε μια χρονιά που προς το παρόν λείπει ο Marc Marquez, αλλά, όπως έχει πει ο Quartararo, στο ξεκίνημά της όλοι ήταν εκεί και όλοι ήταν καλά. Το λάθος του Marquez δεν μπορεί να μειώσει την αξία του πρωταθλήματος και, όπως χαρακτηριστικά μου είπε ο Ektor Martin της Honda, «Η ιστορία γράφει τον πρώτο και όλοι αυτόν θυμούνται, κανείς δεν θυμάται τον δεύτερο και γι΄ αυτό εμείς στη Honda δεν ακούμε τις κριτικές που μας λένε ότι δεν έχουμε κανένα άλλο οδηγό εκτός από το Marc». Ο Ektor το είπε αυτό για να μου εξηγήσει τον λόγο για τον οποίο αποφάσισαν με τον Marc να μην επισπεύσει πια την επιστροφή του, παρά μόνο να γυρίσει όταν θα είναι 100% καλά, ώστε να στοχεύσει από τώρα στους τίτλους των επόμενων τριών χρόνων, μέχρι το τέλος του συμβολαίου του με τη Honda.

Τι γίνεται όμως με το συμβόλαιο του Dovi, ή μάλλον με το γεγονός ότι δεν έχει συμβόλαιο για του χρόνου; Είναι δυνατόν -ειδικά αν κερδίσει τον τίτλο- ο πρωταθλητής να μην μπορεί να βρει ομάδα να αγωνιστεί; 

  1. Με τον τρελό τρόπο που έγιναν οι μεταγραφές και οι ανανεώσεις συμβολαίων φέτος, ναι, είναι δυνατόν ο πρωταθλητής να μείνει χωρίς ομάδα. Υπάρχουν όμως μερικές μικρές πιθανότητες να βρεθεί κάτι και η πρώτη είναι να υπάρξει θέση στην Aprilia, αν δεν δικαιωθεί στα μέσα Οκτωβρίου ο Iannone και παραμείνει η τιμωρία του για το περσινό ντόπινγκ. Η Aprilia θα ήθελε έναν Ιταλό οδηγό στην ομάδα της και μάλιστα όταν αυτός ο οδηγός κουβαλά στις αποσκευές του το Νο1! 
  2. Μια δεύτερη περίπτωση είναι η ΚΤΜ, η οποία θα μπορούσε να θυσιάσει το συμβόλαιό της με τον Iker Lecuona, που δεν έχει δείξει αυτά που θα ήθελαν οι Αυστριακοί και τον οποίο θα μπορούσαν να τον τακτοποιήσουν στην ομάδα τους στη Μοtο2, από την οποία θα φύγει ο Jorge Martin. 
  3. Μια τρίτη περίπτωση θα είναι αν η Honda επαναλάβει αυτό που είχε κάνει αρκετές φορές στο παρελθόν και στα 500, να έχει δηλαδή τρεις οδηγούς στην εργοστασιακή ομάδα και να έχει μια τρίτη μοτοσικλέτα δίπλα στους Marquez και Espargaro, με τον Dovizioso, που έχει υπάρξει και στο παρελθόν τρίτος στη Repsol Honda.
  4. Υπάρχει και μια τέταρτη εκδοχή: Ο Valentino Rossi, που ακόμη είναι επηρεασμένος από το παραλίγο τραγικό ατύχημα της προπερασμένης Κυριακής, να αποφασίσει να αποσυρθεί και έτσι να μείνει μια κενή θέση στην Petronas Yamaha! Όμως ο Rossi αν κάνει μια τέτοια κίνηση θα την κάνει με τη συμφωνία ότι τη θέση του θα πάρει ο ετεροθαλής αδελφός του Luca Marini και αυτό βρίσκει σύμφωνους και τους ανθρώπους της Petronas, που θεωρούν ότι ρόλος της δορυφορικής ομάδας είναι να βρίσκει τα νέα ταλέντα και όχι να φιλοξενεί οδηγούς πριν την απόσυρσή τους.

Το μόνο που μπορούμε να ευχηθούμε είναι να ευοδωθεί κάποια από τις παραπάνω περιπτώσεις, γιατί πραγματικά ο Andrea Dovizioso, που ήδη είναι Παγκόσμιος Πρωταθλητής στα 125 το 2004, είναι ένας οδηγός που κουβαλά πραγματικές ανθρώπινες αξίες και θα είναι απώλεια να φύγει από το πάντοκ του MotoGP.

Πηγή: Mgp.gr

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης