Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Πρόσφατα ο διάσημος σχεδιαστής μοτοσικλετών Pierre Terblanche ξεκίνησε συνεργασία με το νεοσύστατοΟ Pierre Terblanche είναι ο “πατέρας” των Ducati 888, 999, Hypermotard και Multistrada. Barber Advanced Design Center στην Αμερική. Στόχος της συνεργασίας είναι ο πειραματισμός σε νέους σχεδιασμούς δικύκλων με μια ομάδα νεαρών σχεδιαστών προκειμένου να αλλάξει ο παγκόσμιος χάρτης σχεδιασμού μοτοσικλέτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το εντυπωσιακό στη συνεργασία είναι πως αποφάσισαν το πρώτο μοντέλο πάνω στο οποίο θα πειραματιστούν οι δύο πλευρές να είναι το θρυλικό Ducati Supermono. Ο ίδιος ο Terblanche δεν κρύβει ότι το Supermono είναι ο μοντέλο το οποίο αγάπησε περισσότερο, ωστόσο στην πρώτη παρουσίαση του πρωτότυπου μοντέλου απέφυγε να αναφερθεί στο δημιούργημά του ως Supermono γιατί όπως είπε “μας βλέπουν και δικηγόροι!”, καθώς τα δικαιώματα της μοτοσικλέτας ανήκουν στην Ducati.

Αυτά είναι τα πρώτα βήματα του σχεδίου του Terblanche που έχει ως βάση την Ducati Supermono.

Πρωτότυπο σύστημα ανάρτησης και μονοκύλινδρος κινητήρας

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις εικόνες που δόθηκαν στη δημοσιότητα από το πειραματικό Supermono του Terblanche έχουμε να κάνουμε Ο κινητήρας θα είναι ο “μισός” L2 Testastretta της Ducati στα 699 κ.εκ.με μια supersport μοτοσικλέτα η οποία διαθέτει πολλές καινοτόμες λύσεις. Για παράδειγμα, το εμπρός σύστημα ανάρτησης συναντάμε ένα πιρούνι τύπου Υ το οποίο συνεργάζεται με ένα δεύτερο σύστημα μονού πιρουνιού. Στα φρένα εμπρός, οι διπίστονες δαγκάνες είναι ακτινικά τοποθετημένες, ωστόσο στο εξωτερικό μέρος των δίσκων συναντάμε ένα σύστημα απαγωγής της θερμοκρασίας που δεν το έχουμε συναντήσει πουθενά στο παρελθόν.

Στο πίσω μέρος η ανάρτηση δεν είναι τοποθετημένη στο πρωτότυπο μοντέλο, ωστόσο οι αναμονές μας δείχνουν ότι θα είναι ενεργό μέρος του κινητήρα με έδραση στο ψαλίδι και το πίσω μέρος του μοτέρ. Ο κινητήρας φυσικά θα είναι μονοκύλινδρος (όπως το γνήσιο Supermono) και εικάζουμε ότι θα προέρχεται από το εμπρός μέρος του δικύλινδρου L Testastretta κινητήρα της Ducati. Ο σχεδιασμός τέλος, του μοντέλου είναι καθαρά σπορ με κοντή πίσω ουρά η οποία μάλλον θα φιλοξενήσει σύστημα εξατμίσεων στο πίσω μέρος, ενώ στο εμπρός μέρος έχουμε στρογγυλεμένα φέρινγκ τύπου cafe racer με έναν οβάλ προβολέα στο κέντρο της μάσκας. Θα παρακολουθούμε τα επόμενα βήματα του Terblanche διότι είναι βέβαιο πως κάτι πολύ εντυπωσιακό θα προκύψει από το νέο project.

Ένα εντυπωσιακό βίντεο με τον ήχο από ένα Supermono του 1993.

 

Και αεροδυναμικά φτερά διαθέτει η μοτοσικλέτα του Terblanche.

Μονοκύλινδρος κινητήρας με την πίσω ανάρτηση να εδράζεται στο πίσω μέρος του μοτέρ.

Image Credit: Neale Bayly

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Pierre Terblanche αναλύει την εικονική Ducati Supermono

Δυνατή εμφάνιση της Ducati στο Motoshow & Electric Bike Festival

Η Ducati παρουσίασε το νέο Multistrada V2 στο πρώτο επεισόδιο του Ducati World Premiere

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης