Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Οι μοτοσικλέτες της Moto Guzzi είναι από μόνες τους κάτι το πολύ ιδιαίτερο στον κόσμο των δύο τροχών. Ο σχεδιαστής της μοτοσικλέτας τονίζει ότι η Hadria είναι η καθημερινή του μοτοσικλέτα!Πόσο μάλλον όταν αναλαμβάνουν δράση κορυφαίες εταιρίες βελτίωσης για να τις κάνουν ακόμα πιο εκλεπτυσμένες. Η Moto Guzzi που τράβηξε τα περισσότερα βλέμματα και κέρδισε τον τίτλο της custom Guzzi για το 2021 ήταν η Hadria της Officine Rossopuro.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μοτοσικλέτα πάνω στην οποία έβαλαν όλη τους την τέχνη οι Ιταλοί βελτιωτές είναι μια Bellagio 940 του 2010. Σε πρώτη φάση, το όνομα Hadria πήρε το όνομά της από την Αδριατική Θάλασσα και ουσιαστικά είναι το όνομα της αρχαίας πόλης Arno κοντά στη Βενετία. Στο δια ταύτα, η μοτοσικλέτα έχει δεχτεί πολύ σημαντικές αλλαγές τόσο στο αισθητικό κομμάτι όσο και στο τεχνικό. Σχεδιαστικά, το στιλ της μοτοσικλέτας είναι scrambler με ένα χειροποίητο μακρύ ρεζερβουάρ από αλουμίνιο, μια μονή σέλα η οποία στο πίσω μέρος έχει χώρο αποθήκευσης και μια ειδικά σχεδιασμένη εξάτμιση η οποία βγαίνει ψηλά στο πίσω μέρος.

Ιδιαίτερα το ρεζερβουάρ με τις πολλές γωνίες είναι απίθανο.

Αναρτήσεις και φρένα έχουν βελτιωθεί

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σημαντική δουλειά έχει γίνει και στο τεχνικό κομμάτι της μοτοσικλέτας. Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος με το Τα ηλεκτρικά της μοτοσικλέτας έχουν κρυφτεί έξυπνα μέσα από το πλαίσιο.γνήσιο μοντέλο και είναι V90 δικύλινδρος 935 κ.εκ. με απόδοση 75 ίππους και 78Nm ροπής. Αλλαγές έχουμε στις αναρτήσεις καθώς το πιρούνι των 45mm έχει αντικατασταθεί με ένα 50mm ανεστραμμένο της Marzocchi και οι πλάκες στήριξης είναι από Ergal. Τα φρένα είναι της Brembo Serie Oro με δίσκους 320mm, ενώ στο πίσω μέρος έχουμε ανάρτηση της Sachs.

Στη μείωση του βάρους έχει βοηθήσει η νέα μπαταρία Λιθίου, ενώ η εξάτμιση είναι χειροποίητη της Mass Exhaust. Τα ελαστικά είναι Pirelli MT60 διπλής χρήσης σε ακτινωτές ζάντες, ενώ τιμόνι και μαρσπιέ είναι καινούρια. Η Moto Guzzi Hadria για την ώρα δεν είναι προς πώληση καθώς θεωρείται εκθεσιακό κομμάτι και για την ώρα τη χρησιμοποιεί μόνο ο Filippo, ο σχεδιαστής της. Μπορεί σε λίγο καιρό να τη βρούμε σε κάποια δημοπρασία και να μας βάλει σε σκέψεις…

Αυτή είναι η Bellagio 940 πάνω στην οποία στήθηκε η Hadria.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κάτι ετοιμάζει η Moto Guzzi

Τα ενεργητικά αεροδυναμικά της Moto Guzzi Mandello έκαναν αίσθηση στην EICMA

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης