Θα δούμε το 2022 καινούριο κινητήρα 700 κ.εκ. από τη Suzuki;

Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2021, 19:12
Θα δούμε το 2022 καινούριο κινητήρα 700 κ.εκ. από τη Suzuki;

Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Έχουν περάσει οκτώ ολόκληρα χρόνια από την στιγμή που η Suzuki μας έδειξε σχέδια ενός νέου δικύλινδρουΤο καινούριο μηχανικό σύνολο ίσως το δούμε σε ανανεωμένα σχέδια στην EICMA 2021. σε σειρά κινητήρα ο οποίος υποτίθεται ότι θα αντικαταστήσει τον γηρασμένο πλέον V90 650 των V-Strom και SV. Τα σχέδια παρόλα αυτά έμειναν στα συρτάρια και η Suzuki έμεινε χωρίς απαντήσεις στους υπόλοιπους κατασκευαστές οι οποίοι επένδυσαν - και κέρδισαν - σε αυτό το είδος των κινητήρων.

Οι καιροί ωρίμασαν όπως φαίνεται όμως και η Suzuki τώρα επαναφέρει τα σχέδια του δικύλινδρου σε σειρά κινητήρα τοποθετώντας τον σε ένα νέο SV το οποίο ανυπομονούμε εδώ και καιρό να έρθει. Πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο περίπου 700 κ.εκ. το οποίο έχει πολύ μικρές διαστάσεις και με καινοτόμα σχεδίαση στο φίλτρο αέρα.

Αυτό είναι ένα από τα καινούρια σχέδια που διέρρευσαν στο διαδίκτυο με το project της Suzuki.

Η Suzuki ίσως μας δώσει μια ατμοσφαιρική και μια τούρμπο έκδοση του κινητήρα

Εκείνο όμως που φαίνεται πως επιδιώκει η Suzuki να τοποθετήσει στο συγκεκριμένο μοτέρ εδώ και καιρό είναι Το φίλτρο αέρα βρίσκεται κάτω από τη σέλα αντί για την κλασική του τοποθέτηση κάτω από το ρεζερβουάρ.υπερτροφοδότη! Ένας δικύλινδρος κινητήρας σε σειρά με τούρμπο θα είχε θεαματική απόδοση και θα μπορούσε να τοποθετηθεί ακόμα και σε supersport μοτοσικλέτες όπως η σειρά GSX-R. Άλλωστε πολλοί είναι οι κατασκευαστές οι οποίοι επιλέγουν να τοποθετηθούν τους συγκεκριμένους κινητήρες σε Supersport μοτοσικλέτες όπως έχουμε δει στο RS660 της Aprilia και το R7 της Yamaha.

Ήρθε η ώρα και η Suzuki λοιπόν να ανεβάσει το παιχνίδι της και να προσφέρει κάτι καινούριο, φρέσκο στα μεσαία μοντέλα της. Ο δικύλινδρος κινητήρας σίγουρα θα μπορεί να βρει εφαρμογή σε πολλά μοντέλα, ενώ αν υπάρχει και έκδοση με τούρμπο τότε θα δούμε και πολλά εντυπωσιακά γρήγορα μοντέλα από το Hamamatsu.

Ο κινητήρας τούρμπο του πρωτότυπου XE7 πίσω στο 2015.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Κολάσιμη έκδοση Phantom του Suzuki GSX-R1000

Συνεχίζει τις ευχάριστες εκπλήξεις η Suzuki με την έκδοση GT του GSX-S1000

Η σταθερή αξία του Suzuki V-Strom 650 τώρα σε πιο προσιτή τιμή

Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 11 Οκτωβρίου 2021, 19:12