1ος αγώνας Π.Π. Ταχύτητας Μοτοσυκλετών: Η ιστορία συνάντησε το μέλλον!

1ος αγώνας Π.Π. Ταχύτητας Μοτοσυκλετών: Η ιστορία συνάντησε το μέλλον!

Με έναν αγώνα γεμάτο έντονα συναισθήματα, αναφορά σε ιστορία αλλά και άφθονη αγωνιστική δράση, ξεκίνησε -επιτέλους-η φετινή αγωνιστική χρονιά στο πρωτάθλημα ταχύτητας.

Αγωνιστική δράση από την οποία ξεχώρισε αυτή των παιδοεφήβων μοτοαθλητών των νεανικών κατηγοριών του πρωταθλήματος, οι οποίοι φρόντισαν να δικαιώσουν το χαρακτηρισμό «πρωταθλητομάνα» στην Τρίπολη. Το στρατιωτικό αεροδρόμιο ξαναζωντάνεψε από τις δυνατές μονομαχίες που έδωσαν οι αθλητές (ίσως όχι τόσοι αριθμητικά όσοι θα άρμοζαν στην ιστορία του θεσμού και του χώρου), αθλητές όμως με δυναμισμό και με δυνατή προοπτική αφού ένα σημαντικό ποσοστό τους είναι ηλικίας κάτω των 18ετών! Όλα αυτά παρουσία αρκετών θεατών, που αψήφησαν τις αρνητικές προβλέψεις του καιρού και έσπευσαν θέλοντας να είναι παρόντες στον επετειακό αγώνα με τον οποίο συμπληρώθηκαν 30χρόνια αγώνων στην ιστορική πλέον πίστα, στο ορεινό κέντρο της Πελοποννήσου.

Αγωνιστικά, η ημέρα των αγώνων ξεκίνησε με την κατηγορία των ΝΕΩΝ όπου μια πεντάδα παιδοεφήβων πραγματικά σήκωσε τους πάντες στις μύτες των ποδιών. Με έναν εκπληκτικά ώριμο αγώνα, ο νεοφερμένος στην κατηγορία Γιάννης Περιστεράς (ΛΕΜΟΤ, Yamaha) πήρε την πρώτη του πρωταθληματική νίκη αν και ξεκίνησε τελευταίος. Ο 14χρονος αναβάτης σημείωσε τον ταχύτερο γύρο (1:03.840, νέο ρεκόρ κατηγορίας) στη μέση του αγώνα, όπου και πέρασε μπροστά με τον περσινό πρωταθλητή Χρήστο Παπανικολάου (ΑΡΗΣ, Kawasaki) να τον πιέζει αρχικά αλλά τελικά να μένει δεύτερος δεχόμενος ασφυκτική πίεση από τον ταχύτερο των (βρεγμένων) δοκιμών Θωμά Σκούρτα (ΑΡΗΣ, ΚΤΜ).

Aνεβασμένος o Γιώργος Μπαξίσογλου (ΑΡΗΣ, KTM) δεν μπόρεσε να αποφύγει τα λάθη (πτώση, συνέχισε) όπως και ο επιθετικός Γιώργος Γερακιανάκης (ΑΡΗΣ, Yamaha). Αυξημένες, λόγω της απόφασης βαθμολόγησης των αθλητών, αλλά όχι πολλές οι συμμετοχές στην κατηγορία ΟΡΕΝ, όπου ο γιός του αείμνηστου Βασίλη Παπαγεωργίου, ο Παναγιώτης (ΦΙΑΜ, Aprilia), πήρε το βάπτισμα του πυρός με νίκη μετά από πολύ ωραία μονομαχία με τον τοπικό Μάρκο Αγγελακόπουλο (Ο65, Honda) που ξεσήκωσε το κοινό. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο τελευταίος γύρος του Παπαγεωργίου ήταν και ο καλύτερός του, δείγμα της έντασης του αγώνα, ενώ τον ταχύτερο γύρο είχε σημειώσει νωρίτερα ο Αγγελακόπουλος. Άργησε να μπει σε ρυθμό και έμεινε τρίτος ο Σπαρτιάτης poleman Ηλίας Χριστάκης (ΛΕΜΟΤ, Yamaha), χωρίς να απειληθεί από τον Ανδρέα Παπαντριανταφύλου. Στην 5η θέση ο επανακάμψας μετά από τραυματισμό Νίκος Γεωργόπουλος (ΑΡΗΣ, Honda) με την πρώτη μη 1000άρα μοτοσυκλέτα, ο οποίος αντιμετώπισε με επιτυχία το Ροδίτη Γιάννη Κλαδογέννη (ΙΚΑΡΟΣ, Suzuki).

Έψαχνε για αντίπαλο Σάββατο και Κυριακή, δεν βρήκε και έκανε άνετη επιστροφή στις νίκες ο πιστός στα Racing Λέανδρος Ντότσικας (ΦΙΑΜ, Yamaha), σε έναν αγώνα όπου τα βλέμματα έπεσαν στις μάχες του βάθρου αλλά και της άτυπης «γενικής» (τα Racing αγωνίζονται ταυτόχρονα με τα SS300). Έτσι, στην πολύ όμορφη μονομαχία του Γιώργου Κίτσου (ΦΙΑΜ, 2κύλινδρο, δίχρονο Honda 250) με τον περσινό τροπαιούχο Χρήστο Παπανικολάου (1κύλινδρο, τετράχρονο Honda 250) ήρθαν να εμπλακούν και οι Γιάννης Περιστεράς και Γιώργος Γερακιανάκης (με μοτοσυκλέτες SS300), με τον Κίτσο να επικρατεί οριακά του Παπανικολάου ενώ ο Γερακιανάκης άρπαξε τη νίκη κυριολεκτικά στο νήμα. Τέταρτος στα Racing ο Χαλκιδαίος Βασίλης Στάμου (ΑΜΛΕΧ, Yamaha) με πέμπτο τον πολύ καλό Ροδίτη Αλέξανδρο Αρναουτάκη (ΙΚΑΡΟΣ, Yamaha R3), oοποίος στο τέλος δέχθηκε επίθεση από το Γιώργο Σώμο (ΛΕΜΟΤ, Yamaha).

Στα SS300 ο Γιώργος Μπαξίσογλου ανέβηκε με άνεση στο βάθρο, αφού ο ομόσταυλός του Θωμάς Σκούρτας δε μπόρεσε να μπει σε καλό ρυθμό και με το νεαρό Ροδίτη Αντώνη Λάσκαρη (ΙΚΑΡΟΣ, Yamaha) να τερματίζει 5ος στον 1ο του αγώνα. Έχοντας προετοιμαστεί καλά, τόσο όλο το χειμώνα όσο και μέσω των επιτυχημένων εμφανίσεών του στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα, ο Δημήτρης Καρακώστας (ΑΡΗΣ, Honda) ξεκίνησε τη χρονιά με μία πειστική νίκη στα Supersport, οδηγώντας ταχύτατα και χωρίς λάθη, αλλά και εδώ τα βλέμματα «κόλλησαν» στη μάχη για τη δεύτερη θέση, η οποία κατέληξε στον ανεβασμένο Αλέξανδρο Παπαγεωργίου (ΛΕΜΟΤ, Yamaha) μετά από μια συγκλονιστική μονομαχία με τον περσινό πρωταθλητή Σταύρο Τριντή (ΛΕΜΟΤ,Honda), που έπεσε στον τελευταίο γύρο για να τερματίσει τελικά 7ος. Ωραία η μάχη και πιο πίσω, με το Βασίλη Ευθυμίου (ΑΡΗΣ, MV Agusta) να αρπάζει οριακά την 3η θέση από τον αειθαλή Γιάννη Τζωρτζόπουλο (ΛΕΜΟΤ, Honda), που συμπλήρωσε 30 χρόνια αγώνες στην Τρίπολη! Λίγο πιο πίσω ο ψηλός Κρητικός Τάσος Σκυριανόγλου (ΑΣΗ, Yamaha) και ο συμπατριώτης του Αγγελος Ζινευράκης (ΑΣΗ, Yamaha) συμπλήρωσαν την 6άδα.

Επεισοδιακός ο διεθνής (!) αγώνας στα Superbike, με το νεαρό Καναδό Edie Bodhi (ΦΙΑΜ, Yamaha) να κατακτά pole position και νίκη, αν και την καρό σημαία είδε πρώτος ο ανεβασμένος Σαλαμινιώτης Σωτήρης Μπεγνής (ΣΜΑΣ, Yamaha) και αυτό γιατί ο αγώνας διακόπηκε στον 15ο γύρο λόγω βροχής, ξανασυνεχίστηκε πάλι σαν στεγνός (στη διακοπή η βρεγμένη πίστα ξαναστέγνωσε) και ο Μπεγνής τερμάτισε πρώτος μεν αλλά με το Bodhi πολύ κοντά του (ο Μπεγνής ήταν αρκετά πιο πίσω πριν τη διακοπή, έτσι στη συγχώνευση των δύο τμημάτων του αγώνα ο Καναδός αναβάτης ήταν άνετα 1ος. Αγχωμένος ο Σάκης Συνιώτρης (ΦΙΑΜ, Kawasaki) οδήγησε γρήγορα μεν αλλά βιάστηκε στη 2η εκκίνηση και του επιβλήθηκε ποινή Ride Through (την εκτέλεσε άμεσα με τρόπο που συζητήθηκε, όχι θετικά) και η οποία τελικά δεν τον άφησε να διεκδικήσει κάτι περισσότερο από την 3η θέση. Τέταρτος ο ξανά δυνατός Δημήτρης Παπαγγέλου (ΦΙΑΜ, Honda), ο οποίος δεν απειλήθηκε ιδιαίτερα από τον αφορμάριστο περσινό πρωταθλητή Λευτέρη Πίππο (ΑΡΗΣ, Yamaha), με 6ο τον προβληματισμένο Φώτη Τσαλίκη (ΦΙΑΜ, Honda).

Στιγμές ιστορίας, αναμνήσεων και όμορφων συναισθημάτων στις απονομές, με το διοργανωτή ΑΡΗ να τιμά τους προ 30ετίας συντελεστές Σωκράτη Κάββουρα (εκλιπών σε στρατιωτικό ατύχημα, παρακολούθησε τον αγώνα ο γιός του), Αντώνη Χατζημιχάλη, Κήρυκο Λαζάρου, καθώς και τους νικητές του 1ου αγώνα τον Ιούλιο του 1989: Racing 80 Γιάννης Τζωρτζόπουλος (VGR80), Normal 125: Παπαγιάννης Σταύρος (Aprilia 125), Racing 250: Αρνόκουρος Νίκος (Yamaha VGR250), Superbike: Σκούρτας Αθανάσιος (Honda RC30), Racing 500: Παπανδρέου Δημήτρης (Suzuki RG500). Σημαντική η υποστήριξη των τοπικών αρχών (Εμπ. Επιμελητήριο Αρκαδίας, Περιφέρεια Πελοποννήσου, Δήμος Τρίπολης), η συμμετοχή της Ομάδας Διάσωσης Αρκαδίας, εξίσου σημαντική η διοργανωτική βοήθεια από την ΑΛΜΑ Μεγαλόπολης και την ΑΜΛΕΧαλκίδας, που μαζί με τον ΑΡΗ έκαναν πράξη το ομοσπονδιακό πνεύμα, όλοι περιμένουν με χαρά να δουν πιο ζωντανό στην πράξη το τοπικό ιστορικό σωματείο (ΛΕΜΟΤρίπολης), που δείχνει να επανέρχεται. Αρκετοί θεατές, από Ελλάδα και διεθνώς, παρακολούθησαν ζωντανά τις εξελίξεις από τη διαδικτυακή ζωντανή μετάδοση που φρόντισε η ομάδα του Μεγαλοπολίτη Άγγελου Κυριαζή και, τέλος, η οργάνωση ευχαριστεί τον Πέτρο Βασιλόπουλο για τις ωραίες φωτογραφίες που παρείχε.

Τα “συν” της διοργάνωσης

Κάτω από την εποπτεία της Αθλητικής Ομοσπονδίας η διοργάνωση του αγώνα έγινε από το σωματείο ΑΡΗΣ ΑΣ και ομολογουμένως θύμισε άλλες, παλιές και συνάμα καλές εποχές. Ας δούμε το γιατί:

1.Διαφημιστική προβολή με σποτάκι παραγωγής του ΑΡΗΣ AΣ

2.Έντονη προβολή και ενημέρωση μέσα από τα social media

3.Αφίσα σε 3 διαστάσεις (και μεγάλη για κολώνα) μοιρασμένη σε Αθήνα, Τρίπολη, Πάτρα, Σπάρτη, Πύργο, Καλαμάτα κλπ

4.Μουσική και σπηκάζ από άνθρωπο “μέσα” στα πράγματα

5.Καλοστημένη πίστα (οι ΝΕΟΙ έκαναν ρεκόρ, στα SBK o Bodhi πλησίασε το ρεκόρ, Μπεγνής προσωπικό ρεκόρ μετά από διακοπή λόγω βροχής!)

6.Εισιτήριο 8€ αντί για 10€, πολλές προσκλήσεις σε VIP7.

Πλήρες, έγχρωμο, ιλουστρασιόν φυλλάδιο συμμετοχών και πληροφοριών

8.Σεβασμός στο ωράριο

9.Αριστη συνεργασία με αθλητές και ομάδες (κοινή συνέλευση-συζήτηση το Σάββατο το πρωί εν όψει της Σαββατιάκης βροχής)

10.Ιστορική αναδρομή και απονομή επαίνων στα κύρια πρόσωπα του 1ου αγώνα στην Τρίπολη πριν από 30 χρόνια

11.Αποστολή πλήρους δελτίου τύπου (πλήρης περιγραφή και φωτογραφίες) στα ΜΜΕ από το σωματείο ΑΡΗΣ (καθόσον η αθλητική ομοσπονδία ΑΜΟΤΟΕ συνεχίζει να αδιαφορεί επί του προκειμένου)

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 19 Μαΐου 2019, 11:17