Έχοντας ήδη μεγάλη ιστορία από το 2000 που πρωτοεμφανίστηκε, η οικογένεια Forza αποτελείται από τις εκδόσεις των 125, 350 και 750. Η μεσαία έκδοση των 350cc αναβαθμίζεται για το 2023, με πολλά νέα χαρακτηριστικά, αισθητική αναβάθμιση, ανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων και δύο μοντέρνα χρώματα για το 2023.

Το ολοκαίνουργιο εμπρός φέρινγκ χαρίζει στο Forza 350 μία νέα, ακόμα πιο κομψή και εκλεπτυσμένη ταυτότητα με στιλιστικά γνωρίσματα δανεισμένα απευθείας από το Forza 750. Με κυρίαρχο στοιχείο τους νέους, διπλούς προβολείς LED, το νέο εμπρός τμήμα μεταφέρει την εκρηκτική φυσιογνωμία του Forza 350 στη σύγχρονη εποχή.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Η ηλεκτρική ζελατίνα διαθέτει ρύθμιση σε μια διαδρομή μήκους 180mm που μεγιστοποιεί την αίσθηση ελευθερίας ή την προστασία από τον αέρα, ανάλογα με την επιθυμία του αναβάτη. Μία θύρα USB Type-C στο ντουλαπάκι προσφέρει ένα εύχρηστο σημείο φόρτισης, με τη λειτουργία Smart Key να αυξάνει την άνεση.

Το πλαίσιο παραμένει ίδιο, όπως και ο τετραβάλβιδος, υδρόψυκτος κινητήρας SOHC χωρητικότητας 330 κ.εκ. που συνεργάζεται με το Honda Selectable Torque Control (HSTC) για τη διατήρηση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Αποδίδοντας ισχύ 29,2 PS (21.5kW) και ροπή 31,5Nm, εξασφαλίζει ισχυρές επιδόσεις σε όλο το εύρος στροφών, προσφέροντας ζωηρή επιτάχυνση και τελική ταχύτητα 137km/h.


Ο κινητήρας του διαθέτει το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC), το οποίο ανιχνεύει την οποιαδήποτε διαφορά ταχύτητας μεταξύ εμπρός και πίσω τροχού, υπολογίζει το βαθμό ολίσθησης και ελέγχει τη ροπή του κινητήρα μέσω της διαχείρισης του ψεκασμού καυσίμου, για ανάκτηση της πρόσφυσης στον πίσω τροχό. Το HSTC ενεργοποιείται και απενεργοποιείται από ένα διακόπτη στο αριστερό γκριπ. Μία ένδειξη ‘Τ’ στην ψηφιακή οθόνη αναβοσβήνει όταν το σύστημα διαχειρίζεται την πρόσφυση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το 23YM Forza 350 θα διατίθεται με τις ακόλουθες νέες χρωματικές επιλογές, πέραν των παλιών: Pearl Siena Red και Matt Robust Gray Metallic.


 
Το ύψος της σέλας είναι στα 780mm. Παρέχεται άφθονος χώρος για δύο αναβάτες, ενώ δύο full-face κράνη χωράνε κάτω από τη σέλα και υπάρχει δυνατότητα διαχωρισμού του αποθηκευτικού χώρου για τη μεταφορά ενός κράνους και / ή ενός αδιάβροχου και τσαντών διαστάσεων A4. Το εμπρός αριστερό ντουλάπι εσωτερικά του φέρινγκ κλειδώνει και ο εσωτερικός χώρος μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τη χρήση που επιθυμεί ο αναβάτης – μεταφορά τηλεφώνου και ενός μπουκαλιού για νερό, για παράδειγμα. Επίσης περιλαμβάνει μία θύρα USB. 

Τα εμπρός και πίσω φλας διαθέτουν τη λειτουργία Emergency Stop Signal με τεχνολογία αυτόματης ακύρωσης. Μόλις η μονάδα του ABS ανιχνεύσει απότομο φρενάρισμα, τα φλας αναβοσβήνουν με μεγάλη ταχύτητα για να προειδοποιήσουν άλλα οχήματα ότι ένα απότομο φρενάρισμα βρίσκεται σε εξέλιξη.

Η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 29.4km/l (WMTC mode), με το ρεζερβουάρ των 11,7L να παρέχει δυνατότητα αυτονομίας έως 340km+.

Η ανάρτηση αποτελείται από στιβαρό τηλεσκοπικό πιρούνι 33 mm εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω και μονοκόμματο αλουμινένιο ψαλίδι με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου σε 5 επίπεδα.

Ο μπροστινός τροχός των 15 ιντσών από χυτό αλουμίνιο φορά ελαστικό 120/70-15 ενώ ο πίσω τροχός των 14 ιντσών φορά ελαστικό 140/70-14 που εξασφαλίζει μέγιστη πρόσφυση και άνεση στην οδήγηση. Στον τομέα της πέδησης, μπροστά υπάρχει ένα δισκόφρενο 256mm, που συνδυάζεται με πίσω δισκόφρενο 240mm, και με δικάναλο ABS για καλύτερο έλεγχο σε ολισθηρά οδοστρώματα.

Για περισσότερες πληροφορίες δείτε εδώ.

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης