Επιμέλεια: Μπάμπης Κελάφης

To 2018 η Kymco είχε παρουσιάσει το concept μιας ηλεκτρικής supersport μοτοσυκλέτας με το όνομα SuperNEX και την επόμενη χρονιά παρουσίασε το Concept RevoNEX που ήταν επίσης μια naked ηλεκτρική μοτοσυκλέτα δρόμου. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη φετινή έκθεση EICMA ο κατασκευαστής από την Ταϊβάν παρουσίασε τις αναβαθμισμένες εκδόσεις της supersport SuperNEX και της street naked RevoNEX.

Supersport SuperNEX

Οι δυο ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες θα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα όσον αφορά τον ηλεκτρικό κινητήρα, το σύστημα μπαταριών, το πλαίσιο και τις αναρτήσεις. Οι διαφορές τους είναι η σπορ θέση οδήγησης, το μονόσελο, το πλήρες φέρινγκ και η τελική μετάδοση με αλυσίδα για τη supersport SuperNEX και η όρθια θέση οδήγησης, η διπλή σέλα και η τελική μετάδοση με ιμάντα το για την naked RevoNEX.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα σημεία διαφοροποίησης σε σχέση με τις περισσότερες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είναι ο ήχος και το κιβώτιο ταχυτήτων. Το AAM (Active Acoustic Motor) είναι ένα σύστημα που προσφέρει στον ηλεκτρικό κινητήρα ηχητική υπόσταση με αποτέλεσμα να ηχεί στα αυτιά του αναβάτη με τρόπο όμοιο ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Naked RevoNEX.
Το εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων πέρα από την αίσθηση οδήγησης μιας συμβατικής μοτοσυκλέτας προσφέρει ένα μεγάλο εύρος επιλογών στην διαχείριση της ροπής και της δύναμης που επιτρέπει επιτάχυνση 0-100 Km σε 3,9’’ και 0-205 Km σε μόλις 11,8’’! 

Φυσικά σαν σύγχρονες μοτοσυκλέτες και οι δυο εκδόσεις θα είναι εξοπλισμένες με οδηγικά προγράμματα και πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που περιλαμβάνει: Σύστημα FEP (Full Engagement Performance), αδρανειακή πλατφόρμα (IMU), Cornering ABS και λειτουργία Launch Control.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης