Γράφει ο Θάνος Κυλάφης

H αυλαία για την σεζόν του 2023 σηκώθηκε και ήταν η Yamaha που έσυρε πρώτη το χορό με την παρουσίαση της εργοστασιακής της ομάδας για την επερχόμενη χρονιά. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Με στόχο να επιστρέψει στην κορυφή του κόσμου, το εργοστάσιο από την Iwata έκανε την παρουσίαση στην Τζακάρτα της Ινδονησίας και τα νέα χρώματα, αν και μοιάζουν αρκετά με αυτά του 2022, αποπνέουν μια πιο επιθετική και πιο νεανική γραμμή, όπως ανέφερε ο ίδιος ο Lin Jarvis. 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 και δεύτερος το 2022, Fabio Quartararo, δήλωσε και ο ίδιος ότι η νέα όψη της M1 του τον εμπνέει για να παλέψει. 

“Είναι πολύ συναρπαστικό να βλέπεις τα νεά χρώματα, είναι πάντα πολύ ωραίο να ξεκινάς τη χρονιά με αυτή τη μοτοσυκλέτα”. 

Όσο για τους στόχους του, ο Fabio ήταν λακωνικός και ξεκάθαρος: “Θέλω να παλέψω ξανά για το Πρωτάθλημα. Πιστεύω στην ομάδα μου, πιστεύω στη Yamaha και θέλω να φέρω τον τίτλο και πάλι στο εργοστάσιο”.

Τόσο ο Fabio Quartararo όσο και ο Franco Morbidelli ανέφεραν ότι έμαθαν πολλά κατά το 2022, κάτι που θα τους είναι πολύ χρήσιμο κατά τη μακρά σεζόν του 2023.

“Φυσικά το 2021 ήταν καλύτερο από ότι πέρυσι, αλλά μάθαμε πολλά πράγματα”, είπε ο Quartararo. ” Θα μας βοηθήσει να κάνουμε ένα βήμα μπροστά το 2023. Η Yamaha και η ομάδα μας έχουν δουλέψει τόσο πολύ”.

“Λένε ότι όταν χάνεις μαθαίνεις τα περισσότερα. Έμαθα πολλά πέρυσι”, ανέφερε με μια δόση αυτοσαρκασμού ο Franco Morbidelli. “Έπρεπε να προσαρμοστώ εκ νέου και αυτό πήρε χρόνο, αλλά ειδικά προς το τέλος της σεζόν ένιωσα κάτι, οπότε ανυπομονώ για το νέο χρόνο ώστε να ανθίσω και πάλι”.

“Ψάχνω για εξιλέωση, έμαθα πολλά πέρυσι. Δουλεύω καλά με την ομάδα και όλα φαίνεται να πηγαίνουν προς τα μπρος. Μου λείπει το βάθρο, έχω να ανέβω εκεί περισσότερο από έναν χρόνο, οπότε θα δούμε”.

Ένα δύσκολο 2023 έρχεται για όλους τους αναβάτες, με 42 αγώνες (21 Sprint) που απλώνονται σε όλη την υφήλιο, από τα τέλη Μαρτίου μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.

“Θα είναι μια μεγάλη πρόκληση για τους αναβάτες”, ήταν τα λόγια του Fabio Quartararo. “Θα πρέπει να είμαστε πολύ σταθεροί. Αν τραυματιστείς δεν χάνεις έναν αγώνα, αλλά πρακτικά 1,5. Από ψυχολογικής και σωματικής άποψης θα πρέπει να είμαστε πιο σταθεροί, θα είναι ένα άλλο επίπεδο”.

“Δεν ξέρω ακόμα πως θα είναι, θα πρέπει να το βιώσω και τότε θα μπορώ να πω. Νιώθω πάντως ότι είναι μεγάλη αλλαγή”. 

Ο Fabio αναφέρθηκε επίσης και στον δικό του τραυματισμό στο χέρι, κάτι που τον απομάκρυνε από την συνηθισμένη του χειμερινή ρουτίνα. 

“Είχα έναν τραυματισμό, λίγο περισσότερο από ένα μήνα πριν. Νιώθω καλύτερα και ανυπομονώ να προπονηθώ και πάλι σε 2 τροχούς. Να αποκτήσω πάλι την αίσθηση της μοτοσυκλέτας, την αίσθηση στο χέρι. Μου έλειψε γιατί συνήθως αυτό το μήνα προπονούμαστε με μοτοσυκλέτες, αλλά φέτος κάνω πιο πολύ cardio”.

O Morbidelli αναφέρθηκε και αυτός στη νέα διάταξη των Grand Prix και στις αλλαγές που αυτή θα φέρει. 

“Θα είναι συναρπαστικό για τους οπαδούς, σωματικά και ψυχολογικά θα είναι διαφορετικό. Είναι μια ιδέα που μου αρέσει, οπότε θα δούμε”.

“Θα αλλάξουν πολλά. Το Σάββατο είχαμε μια περίοδο δοκιμών (ΕΔ4) που σκεφτόμασταν μόνο τον αγώνα της Κυριακής. Τώρα θα πρέπει και να αγωνιστούμε το Σάββατο και να ετοιμάσουμε τον αγώνα της Κυριακής. Αλλά είναι η δουλειά μας και πρέπει να την κάνουμε καλά”.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης