Τη μοτοσικλέτα που απογειώνει τις αισθήσεις, συνδυάζοντας την εξαιρετική οδική συμπεριφορά με τον απόλυτο έλεγχο, προσφέροντας στον αναβάτη μια εκπληκτική εμπειρία, παρουσίασε η Honda.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

To νέο  superbike 1.000 κ.εκ. της ιαπωνικής φίρμας είναι ελαφρύτερο κατά 15 κιλά από τον προκάτοχό του και συνάμα πιο ισχυρό, έχοντας την καλύτερη αναλογία βάρους/ισχύος. Επίσης, διαθέτει σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων κορυφαίας τεχνολογίας, τα οποία συνοψίζουν την εξέλιξη της αρχικής σύλληψης με τέσσερις λέξεις: το επόμενο στάδιο του απόλυτου ελέγχου.

Η CBR1000RR Fireblade SP, διακρίνεται για τον επιθετικό σχεδιασμό, τα φώτα τεχνολογίας LED και την εντυπωσιακή τριχρωμία, εμπνευσμένη από τους αγώνες. Η στιβαρότητα του περιμετρικού, αλουμινένιου πλαισίου έχει αυξηθεί, όπως και εκείνη του ψαλιδιού. Το νέο πίσω υποπλαίσιο είναι ελαφρύτερο, οι ζάντες είναι νέας σχεδίασης ενώ οι τετραπίστονες, μονοκόμματες δαγκάνες της Brembo στον μπροστινό τροχό συνεργάζονται με τακάκια υψηλής απόδοσης, σχεδιασμένα για χρήση σε πίστα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων είναι πιο πλήρες από ποτέ, παρέχοντας κατ’ επιλογήν, διαρκή βοήθεια στον αναβάτη με μεγάλη ακρίβεια. Στην καρδιά του συστήματος βρίσκεται μία μονάδα καταγραφής της αδράνειας σε 5 άξονες (IMU) η οποία ελέγχει τι ακριβώς κάνει η μοτοσυκλέτα σε κάθε επίπεδο. Η μονάδα υποστηρίζει το σύστημα επιλογής ροπής (Selectable Torque Control – HSTC), το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (Throttle By Wire), το ABS, το σύστημα ελέγχου ανύψωσης του πίσω τροχού (Rear Lift Control) και το σύστημα αποτροπής σούζας (Wheelie Control).

Το σύστημα συνεργάζεται επίσης με το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πρόγραμμα ρύθμισης της ανάρτησης, το οποίο αφορά στη ρύθμιση της απόσβεσης τόσο στη συμπίεση όσο και στην επαναφορά του ημι-ενεργητικού (Semiautomatic Electronic Control S-EC) πιρουνιού και του πίσω αμορτισέρ της Öhlins. Στα όργανα υπάρχουν τρεις επιλογές απεικόνισης (Street, Circuit και Mechanic), παρέχοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ανάλογα με το περιβάλλον οδήγησης.

Ο τετρακύλινδρος κινητήρας των 999,8 κ.εκ. αποδίδει 192 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 116 Nm στις 11.000 σ.α.λ. Το τελικό της εξάτμισης είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο, παράγοντας εντυπωσιακό ήχο  στο άνοιγμα του γκαζιού.

Ο αναβάτης έχει  διαθέσιμα τρία ενεργά (Active) προγράμματα και τρία κατ’ επιλογήν (Manual). Στην Active προεπιλογή υπάρχουν τρία επιμέρους προγράμματα τα οποία βελτιστοποιούν την απόσβεση ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης: Α1 για γρήγορη οδήγηση (Fast), Α2 για οδηγική απόλαυση (Enjoy) και Α3 για ασφάλεια (Safety). Παράλληλα, ανάμεσα στα τρία επιμέρους προγράμματα μπορούν να γίνουν ακόμα πιο προσωπικές ρυθμίσεις, μέσα από τα Manual προγράμματα M1, M2 και M3. 

Ανακαλύψτε όλη την γκάμα της Honda


Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης