Ο Αλέξανδρος Αγγλούπας απασχόλησε τις προηγούμενες ημέρες το πανελλήνιο. Οι κατηγορίες που τον βαρύνουν είναι πολλές, ενώ παράλληλα τα όσα έχουν γραφτεί έχουν αλλάξει την εικόνα που είχαν σχηματίσει για το πρόσωπό του. Μπουζούκια, αιθέριες υπάρξεις, χρήμα και, φυσικά, ακριβά αυτοκίνητα.

Τoν καιρό που πυροβόλησε τη Φαρμάκη, ο Νίκος παραλίγο να φύγει από καρδιακό επεισόδιοΟ Αλέξανδρος είναι γιος του Νίκου Αγγλούπα, παλαιού πρωταθλητή στα πανελλήνια πρωταθλήματα αναβάσεων και ταχύτητας. Κορυφαίος οδηγός αγώνων που τον γνώριζε (όχι ιδιαίτερα η νέα γενιά) ο ανδρικός πληθυσμός σε αντίθεση με τον γυναικείο που τον ήξερε κυρίως από τις επιχειρήσεις γυναικείας ένδυσης (Lucifer, ΜΙΑ, κ.ά.). Αυτή ήταν και η μεγάλη αγάπη του μπαμπά Αγγλούπα, ο οποίος κατάφερνε με τα περάσματά του να ξεσηκώνει τους θεατές με τα εντυπωσιακά αυτοκίνητα με τα οποία πάντα συμμετείχε. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα ρεκόρ χρόνου στην πασίγνωστη ανάβαση Ριτσώνας, όπου το 1983 (Μάρτιο) πέτυχε τον καλύτερο και μάλιστα με βροχή. Το ίδιο έκανε το 1989 με Lancia 037, όπως και το 1990 με Ford Sierra.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μία συζήτηση που πάντα άκουγες ως θεατής όταν έτρεχε ο Νίκος Αγγλούπας ήταν γιατί τα χνάρια του δεν ακολούθησε ο γιος του Αλέξανδρος. Ο ίδιος είναι λάτρης των ακριβών και γρήγορων αυτοκινήτων, και αυτό το έδειχνε όχι μόνο στους… δρόμους αλλά και όταν πήγαινε σε διάφορες πίστες για να οδηγήσει από καρτ (στην Αγία Μαρίνα κυρίως) μέχρι και το αγωνιστικό Ford RS500. Οι χρόνοι που σημείωνε ήταν εντυπωσιακοί και κοντά σ’ αυτούς που έκαναν οι «καθαρόαιμοι» οδηγοί αγώνων. Μάλιστα, υπάρχει και η φήμη πως σε μία κόντρα στην πίστα των Μεγάρων με τον «Τζίγκερ» και το Ford RS500 σημείωσε καλύτερο χρόνο!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μιλώντας αποκλειστικά στο zougla.gr, πολύ κοντινό πρόσωπο στην οικογένεια Αγγλούπα, το οποίο θέλησε να κρατήσει την ανωνυμία του, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ο Αλέξης ήταν χεράς. Το έβλεπε κανείς όταν οδηγούσε στο όριο. Τους αγώνες, όμως, δεν τους γουστάριζε. Είχε γρήγορα αυτοκίνητα, όπως Ferrari, Porsche, Mercedes. Το σίγουρο είναι πως οι γονείς του δεν του χαλούσαν χατίρι».

O αστυνομικός Γρηγόρης Νιώρας (πρωταθλητής αγώνων ράλι) βραβεύει τον Νίκο Αγγλούπα

Ο Ενρίκο Ατανάσιο, διευθύνων σύμβουλος της Fiat Group Automobiles Hellas, η Αλεξάνδρα Σταθοκωστοπούλου και ο Νίκος Αγγλούπας, από τη Linea Imports

Αυτή ήταν η σχέση του με τα αυτοκίνητα και την «τρέλα» του μπαμπά Νίκου Αγγλούπα. Πώς, όμως, έφτασε στο σημείο να βαρύνεται με αυτές τις κατηγορίες; Την απάντηση δίνει ο κοντινός φίλος της οικογένειας στο zougla.gr: «Νομίζω πως ένα μεγάλο λάθος ήταν του Νίκου που τον άφησε ελεύθερο. Ο Αλέξης ήταν ένα παιδί νευρικό, πολύ ζωηρό. Από μικρός… έβραζε το αίμα του. Ήταν υπερκινητικός. Μάλιστα, είχε βγάλει σε ηλικία μόλις 8 ετών δύο κήλες. Μεγαλώνοντας φαινόταν πως ήθελε να το παίζει σκληρός. Στα 19 του άνοιξε μπαρ στο Τουρκολίμανο και νομίζω πως από τότε άρχισε να μπλέκει. Μεγάλωσε με πολλά λεφτά και τα τελευταία χρόνια οι δουλειές δεν πήγαιναν καλά. Μπορεί να ήθελε να βγάζει πιο εύκολα χρήματα. Τώρα τελευταία πήγαινε στο εργοστάσιο που διατηρεί η οικογένεια στην Ηλιούπολη. Ο πατέρας του, ο Νίκος, είναι κύριος με “κ” κεφαλαίο. Είναι ωραίος. Δεν χρωστάει ούτε ένα ευρώ σε κανέναν. Πήγαινε με τον σταυρό στο χέρι. Φοβάμαι μην πάθει τίποτα με όλα αυτά. Όσο για τον Αλέξη, είναι κρίμα που ξεκίνησε τόσο καλά τη ζωή του και τη χαλάει τόσο άσχημα…».

Η Ρένα Βλαχοπούλου με τον Νίκο Αγγλούπα  (Φωτογραφία από το περιοδικό Γυναίκα)

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης