Του Λουκά Παπαλάμπρου

Η χθεσινή μέρα (Τετάρτη 24 Ιουνίου) ήταν η πιο σημαντική τόσο για την Alfa Romeo, όσο και για τον ισχυρό άντρα του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles, ο οποίος έχει βάλει ως προσωπικό στοίχημα την αναγέννηση της διάσημης ιταλικής μάρκας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα Giulia, ως άλλη ιταλίδα ντίβα, παρουσιάστηκε σε μια εντυπωσιακή τελετή στο Μιλάνο, έχοντας ως στόχο να ανταγωνιστεί τις κορυφαίες προτάσεις της αγοράς στην κατηγορία των premium sedan, όπως τα Audi A4, BMW 3 Series και Mercedes C-Class. Ο δρόμος σίγουρα δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα, καθώς έχει να αντιμετωπίσει αυτοκίνητα που έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών και προσφέρουν στο μέγιστο βαθμό αυτά που επιθυμεί ο σύγχρονος οδηγός.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στην Anonima Lombarda Fabbrica Automobili όμως, θεωρούν πως μπορούν να τα καταφέρουν με πρώτο και καλύτερο τον Sergio Marchionne, ο οποίος στη συνέντευξη Τύπου τόνισε με νόημα πως «η Alfa Romeo έρχεται». Μάλιστα, δεν παρέλειψε να χαιρετήσει δια χειραψίας ένας προς έναν τους 50 ανθρώπους που «κρύβονται» πίσω από την εξέλιξη και ανάπτυξη της καινούργιας μπερλίνας, κερδίζοντας για μια ακόμα φορά τις εντυπώσεις μπροστά από τους φωτογραφικούς φακούς και τις κάμερες.

Ο κύριος 33,9 εκατομμύρια ευρώ ετησίως – αυτός ήταν ο μισθός του το 2014 – έχει ανεβάσει πολύ ψηλά τον πήχη και ουσιαστικά «απειλεί» ευθέως τους Γερμανούς κατασκευαστές. Η Giulia είναι το πρώτο από τα 8 συνολικά μοντέλα που θα δούμε τα επόμενα τέσσερα χρόνια από την Alfa. Το δεύτερο είναι ένα crossover/SUV που θα λανσαριστεί το 2016 και θα τοποθετηθεί όχι τυχαία, απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3 και Mercedes CLC και το επόμενο ένα μεγάλο πολυτελές sedan που μαντέψτε… μπαίνει στα χωράφια των Audi A6, BMW 5 Series και Mercedes E-Class.

Για όλα αυτά, η FCA θα επενδύσει συνολικά 5 δις ευρώ. Ποσό διόλου ευκαταφρόνητο, αλλά αν πετύχει το πλάνο θα το πάρουν πίσω και μάλιστα με μεγάλο τόκο! O Marchionne πιστεύει ή μάλλον επιθυμεί, οι πωλήσεις της Alfa Romeo να εκτοξευθούν από τα 70.000 αυτοκίνητα του 2014, στα 400.000 το 2018. Όπως ανέφερε μάλιστα, μόνο από τη Giulia περιμένει να πουλά 150.000 μονάδες στις ΗΠΑ.

Το πλάνο έχει χρονικό ορίζοντα έως το 2018, χρονιά καθόλου τυχαία, καθώς τότε σκοπεύει να αποχωρήσει από την ηγεσία του ομίλου. Η Giulia ανοίγει το δρόμο και όλοι μέσα στον όμιλο, ελπίζουν πως ο Marchionne, στην τελευταία και πιο δύσκολη παρτίδα που επέλεξε να παίξει, έχει ένα κρυφό άσο κάτω από το μανίκι του.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης