Η δημοσιογραφία της… διαφήμισης

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013, 11:30
Η δημοσιογραφία της… διαφήμισης


Τα γράφει με το όνομά τους...
ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης

(saribal@otenet.gr)


Αυτή η χώρα δεν λέει με τίποτα να αλλάξει. Ιδίως, ο κατά τα άλλα -όπως πιστεύουν πολλοί- αθώος χώρος του αυτοκινήτου. Κάποιοι νομίζουν πως τα πράγματα στον συγκεκριμένο κλάδο είναι καλύτερα και η δημοσιογραφία γίνεται με τον… σωστό τρόπο. Δυστυχώς, θα σας διαψεύσω και μάλιστα με παραδείγματα - αποδείξεις, για να καταλάβετε πως τα σωστά «μαγαζιά» αλλά και αρκετοί από τους… δήθεν καθωσπρέπει που εμπλέκονται στον χώρο κάνουν το δικό τους παιχνίδι με μοναδικό σκοπό το χρήμα και το προσωπικό τους όφελος.

Δεν θα αναφερθώ σε πρόσωπα και πράγματα, τα οποία είναι και γνωστά (τι κάνει νιάου, νιάου στα κεραμίδια που λέει και ο λαός), αφού σκοπός μας δεν είναι να γίνουμε τιμωροί, αλλά να αναδείξουμε το πρόβλημα και να ανοίξουμε τα μάτια όλων αυτών που θέλουν να ελπίζουν σε ένα καλύτερο αύριο. Θα φέρω παραδείγματα, για να σας βάλω στο κλίμα και να μπορείτε να είστε όχι απλώς ενημερωμένοι αλλά και… πονηρεμένοι, όταν διαβάζετε ένα κείμενο σε οποιοδήποτε Μέσο.

To.. πάρε - δώσε

Έτσι, λοιπόν, διαβάζω πρόσφατα σε σελίδα στο internet που μάλιστα έχει και ελάχιστα κλικ να ξεκινά πόλεμο με εταιρεία, διότι απλώς… έδωσε διαφήμιση σε άλλο Μέσο και αυτή ήταν στην… απ’ έξω. Σε περιοδικό του ειδικού Τύπου διαβάζω για αυτοκίνητο που, ενώ είναι από τα πιο προσιτά, βγαίνει όλως τυχαίως κάπως… ακριβό! Σε άλλα πάλι Μέσα δεν αναφέρονται καν σε εταιρείες, επειδή -όπως λένε οι εκπρόσωποί τους- δεν τους διαθέτουν αυτοκίνητα προς δοκιμή ή δεν τους καλούν σε δημοσιογραφικές αποστολές! Ακόμα και σε αγώνες παγκοσμίου ενδιαφέροντος βλέπουμε ανύπαρκτους χορηγούς επικοινωνίας απλά και μόνο γιατί κάποιοι έχουν γνωριμίες (;). Φυσικά, δεν μπορούμε να παραλείψουμε και αυτούς που θέλουν να λέγονται δημοσιογράφοι και προτείνονται ως… διαφημιστές, για να προσελκύσουν το ενδιαφέρον των αφεντικών τους! Όπως καταλαβαίνετε, στον συγκεκριμένο κλάδο συμβαίνουν απίστευτα πράγματα…

Και δυστυχώς μέσα σε όλα αυτά υπάρχουν πραγματικοί δημοσιογράφοι με όραμα και μεράκι που βρίσκονται εκτός χώρου, γιατί απλώς έτσι θέλει το σύστημα… Οι εποχές όμως αλλάζουν και ελπίζουμε μαζί με την άνοιξη που περιμένουμε να έρθει η άνοιξη και για τον χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Ας ελπίζουμε...

ΥΓ1: Την επόμενη φορά θα αναφερθώ και στην άλλη πλευρά, αυτή των εταιρειών των οποίων εκπρόσωποι συνεχίζουν να παίζουν το δικό τους… παιχνιδάκι

ΥΓ2: Η κεντρική φωτογραφία δεν σχετίζεται με το θέμα

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2013, 12:33