Τα γράφει με το όνομά τους ο…
Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης (saribal@otenet.gr)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σούζυ… τσούζει ήταν ο τίτλος από ένα τραγούδι του Νίκου Καρβέλα και θα ήθελα να το αφιερώσω σε όλους αυτούς που απλώς έχουν μαλώσει με την…. αλήθεια. Η αλήθεια πόναγε, πονάει και θα συνεχίσει να πονάει, γιατί απλώς βγάζει τα… άπλυτα στη φόρα. Άπλυτα με στοιχεία, με αποδείξεις, που για κάποιους είναι μόνο λασπολογίες και, μην έχοντας άλλο τρόπο να την αντιμετωπίσουν, απλώς λένε τα δικά τους. Τα γράφω αυτά, γιατί το ρεπορτάζ της zougla.gr για το αυτοκίνητο, που κάποιοι δεν έχουν συνηθίσει, πολλές φορές ξεμπροστιάζει και αυτό δεν αρέσει. Η αποκαλυπτικότητα μεταφράζεται για κάποιους ως… κιτρινισμός, αλλά το έχουμε δηλώσει πολλές φορές πως η αλήθεια είναι το όπλο μας και δεν αρέσει σε πολλούς. Αρέσει όμως στον κόσμο, που θέλει να μαθαίνει τι γίνεται και αυτό μας ικανοποιεί.

Σούζυ Τσούζει… αφιερωμένο

Από την άλλη, διαπιστώνω καθημερινά ότι ο μικρός χώρος του αυτοκινήτου δυστυχώς συνεχώς συρρικνώνεται, εξαιτίας του οικονομικού κλίματος που επικρατεί στη χώρα μας. Τα πράγματα γίνονται διαρκώς χειρότερα και πολύ απλά θα πρέπει να προσαρμοστούμε στην πραγματικότητα, χωρίς να τρέφουμε αυταπάτες. Πρέπει να προσπαθήσουμε να αλλάξουμε τα δεδομένα για το καλό όλων μας. Το να «πηγαίνει» μία αγορά, όπως γινόταν όλα αυτά τα χρόνια στην Ελλάδα και αναφέρομαι σε αυτή του αυτοκινήτου, δεν λέει κάτι, γιατί πολύ απλά, όταν υπάρχουν (η μάλλον υπήρχαν) χρήματα, όλα δουλεύουν ρολόι. Τώρα στα δύσκολα πρέπει να αλλάξουν πολλά. Πρέπει να πέσουν οι μάσκες. Πρέπει πλέον ο επιχειρηματίας να κοιτάει τον πελάτη στα μάτια, όπως και ο μηχανικός να πράττει το ίδιο, όταν του φέρνουν ένα αυτοκίνητο για service. Χωρίς να του πουλάνε φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες. Να τον στηρίζουν, να τον θεωρούν φίλο του και όχι να τον βλέπουν απλά και μόνο σαν ένα όμορφο 100ευρω. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άκουσα τις προάλλες πως μεγάλη εισαγωγική εταιρεία σκέφτεται με κάποιο τρόπο να βοηθήσει τους ντελίβερι, που δουλεύουν κάτω από αντίξοες συνθήκες και θέτουν κάθε μέρα σε κίνδυνο τη ζωή τους. Να τους κάνει, λέει, μία ειδική τιμή (κόστους), για να μην παίζουν τα παιδιά (και μεγάλοι πλέον) τη ζωή τους κορόνα – γράμματα. Απλώς, μπράβο και περιμένουμε να το δούμε και σε πράξη.

Ωστόσο, διαπιστώνουμε πως κάθε μέρα ικανά στελέχη μένουν εκτός. Να ‘ναι σίγουροι πως οι καλοί δεν χάνονται. Αργά ή γρήγορα θα γυρίσουν.


Η κίνηση για συσπείρωση δημοσιογράφων από τον χώρο του αυτοκινήτου έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις και έχει θορυβήσει τους… κουμανταδόρους του κλάδου. Φοβούνται μη χάσουν την αρχηγεία τους και δεν μπορούν να παίξουν το παιχνιδάκι που ήξεραν τόσα χρόνια. Κρίμα που θα τους χαλάσουμε τη μαγιά.

Τις προάλλες δέχθηκα έντονη φραστική επίθεση και με χαρακτηρισμούς από υπάλληλο εταιρείας αυτοκινήτων, γιατί, λέει, τόλμησα να ζητήσω το… Service Book από αυτοκίνητο που πρόσφατα αγόρασα!

Περιστατικό στο οποίο δεν έδωσα συνέχεια (για ευνόητους λόγους ειδικά στις… μέρες μας που κάποιοι ψάχνουν αφορμές), αλλά έπρεπε τουλάχιστον να το πω, για να μου… φύγει.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης