Sex and politics στην εποχή του μνημονίου

Κώστας Κωσταντινίδης
Sex and politics στην εποχή του μνημονίου
«Αλλά και γιατί η υποταγή μπορεί να είναι το νέο αφροδισιακό για τις συλλογικές φαντασιώσεις των Ελλήνων και Κυπραίων υποτακτικών». «Μεταξύ του δυνατού και του αδύνατου του πλούσιου και του φτωχού του αφέντη και του δούλου είναι η ελευθερία που υποδουλώνει και ο νόμος που απελευθερώνει» ιερέας Λακορντάιρ.

«Να γιατί οι άπληστες και δυνατές αγορές βραχνιάζουν για την υπεράσπιση της ελευθερίας και ξεχνούν την δικαιοσύνη».

Στην Ελληνική και Ευρωπαϊκή πραγματικότητα επικρατεί τελευταία μια απώλεια της αρρενωπότητας προς όφελος της ευχάριστης gay αναπαράστασης, «του σφάξτε με αγά μου να αγιάσω» η στάση αυτή κρύβει βαθύ ηδονικό υπονοούμενο «ferum feratum» για την ερμηνεία της σεξουαλικής επιθυμίας . Ο νόμος της ερωτικής επιθυμίας έχει αρχέγονη πηγή σχετική με την ταπείνωση του άλλου, που συνήθως γίνεται όταν γυρίζει τα νώτα και γονατίζει στο έδαφος είτε άνδρας είτε γυναίκα είναι. Για όσους δεν πιάνουν το νόημα και είναι και σεμνότυφοι να δουν γιατί τα ζώα κάνουν σεξ υποτάσσοντας τον σύντροφο τους, η και να αναρωτηθούν γιατί οι πιο συχνές σεξουαλικές πρακτικές και φαντασιώσεις έχουν σχέση με την στάση που εύηχα ονομάζεται ΟΘΩΜΑΝΙΚΟ. Σε όλες τις γλώσσες του κόσμου και όταν λεμέ όλες εννοούμε όλες, χωρίς εξαιρέσεις!

Αν μεταφέρουμε στην πολιτική το σεξ όπως λέμε στα ελληνικά sex and politics θα μπορούσαμε να ερμηνεύσουμε κάποιες στάσεις πολιτικών ηγετών Ελλήνων και Κυπραίων που μπορεί να έλκονται από την γονυπετή στάση σε πασάδες και καγκελαρίες.

Δηλαδή μπορεί και να τους αρέσει να γονατίζουν μπροστά σε κάποιους με μούσκουλα οικονομικά που τυχαίνει να είναι και γυναίκες όπως η Μέρκελ.

Όπως το ράσο δεν κάνει τον παπά, έτσι και η γραβάτα των πολιτικών μας δεν τους κάνει πιο άνδρες από την Κυρία με τη σιδερένια θέληση και την ακόμη πιο ισχυρή πυγμή. Αύτη τουλάχιστον συμπεριφέρεται πιο ανδρικά γιατί δεν κάνει ρούπι πίσω από τα λεγόμενα της, ούτε φαίνεται να υποκλίνεται σε κανένα άρρεν στην Ευρώπη και ούτε κωλώνει να έχει υπουργό εξωτερικών ομοφυλόφιλο δηλωμένο και φανερό.

Διατάζει και οι ερμαφρόδιτοι δικοί μας ανδρούτσοι υποκλίνονται . Αν δεν ακούγεται αυτό λαϊκιστικό να το κάνω πιο λιανά, άλλο ο λαϊκός πούστης και άλλο κουνώ την αχλαδιά, άλλο ο καλλονός στρατηγός ΑΛΚΙΒΙΑΔΗΣ που πήδηξε τους πάντες στρατιωτικά και ερωτικά την εποχή του Περικλέους και άλλο η καρικατούρα της ξιπασμένης αδελφής σήμερα στο κολωνάκι, στο μπουρνάζι, στο Διδυμότειχο που υποκρίνεται και την ομοφοβική.

Η αλήθεια είναι ΜΙΑ λέει η BEAUVOIR και για αυτό δύσκολα θα υποστηριχτεί, ενώ τα ψέματα πολλά και για αυτό δύσκολο να τα παλέψεις «Αλήθεια αφανής».

Στην τέχνη του εμπορίου και της διαπραγμάτευσης αυτός που κρύβει έχει τα προσόντα αν τα βγάζει στον τόκο όπως κάποιοι χοντροί που έβαλαν τη προίκα τους στο τόκο, απέτυχαν παταγωδώς μόλις πάτησαν το πόδι τους στα μεγάλα σαλόνια της Ευρώπης γιατί, άλλο ΛΩΖΑΝΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΟΖΑΝΗ Ρήτορα μου που τώρα γλείφεις εκεί που έφτυνες, στου Αντωνάκη την ποδιά σφάζονται όλα τα παλληκάρια που ως παπαγαλάκια κατηγορούν πλέον τους διαφωνούντες ως λαϊκιστές .

Στην μυθιστορηματική αλήθεια και το ρομαντικό ψεύδος του ΝΤΕΛΕΖ υπάρχει μια στιχομυθία παρμένη από το ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ του Σταντάλ, όπου ο φτωχός αλλά πονηρός κηπουρός πουλάει τον SOREL ΥΙΟ σαν δάσκαλο πριβέ για τα παιδιά ΝΕΟΠΛΟΥΤΟΥ της ιστορίας λέγοντας του , δεν πειράζει αν δεν τον θες έχουμε και άλλους που δίνουν περισσότερα υπονοώντας ότι έχει καλύτερες προσφορές και εξασφαλίζοντας έτσι διπλάσια δίδακτρα από αυτά που έδινε ο τσιγκούνης αστός της ιστορίας.

Στον Δον Κιχώτη ο ιππότης περιγράφει στον φτωχό ΣΑΝΤΖΟ τον κανόνα της αρχοντιάς Και τον νόμο της ΙΠΠΟΣΥΝΗΣ που θέλει τους ήρωες να έχουν υψηλά ιδανικά και ωραίες ΔΟΥΛΤΣΙΝΕΕΣ όπως και πολλά λεφτά και ότι μονό έτσι διαπραγματεύεσαι στο παζάρι των επιθυμιών, που παράγει ο ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ της τριγωνικής επιθυμίας οπού «ΘΕΛΩ ΠΑΝΤΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ Ο ΑΛΛΟΣ».

Οι πολιτικοί μας άρχοντες πλην εξαιρέσεων συμπεριφέρονται σαν ενοχικοί ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΟΦΟΒΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ απέναντι στον BRUTAL ανδρισμό της ΜΕΡΚΕΛ . Να διευκρινίσω δε πως οι αληθινοί γκέι είναι συνήθως πιο άνδρες από κάτι κωλόπαιδα που το παίζουν αρσενικά σε γυναικούλες ευάλωτες και χαλασμένες από τις Vuitton και τις PORCHE με LEASING όπως λέει και η ΒΙΒΗ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΑ με περίσσο τσαμπουκά.

Στο φαντασιακό της σεξουαλικής ζωής το άρρεν είναι αυτό που ενεργεί και το θήλυ αυτό που υποδέχεται παθητικά τόσο την ετεροφυλοφιλία όσο και στην ομοφυλοφιλία.

Για τις αμόρφωτες όμως κοινωνίες που ζούμε υπάρχει μόνο το άρρεν που είναι υγιές και το θήλυ που είναι παθητικό και άρρωστο το γκρίζο και τα ενδιάμεσα χρώματα οι ομοφοβικοί άρχοντες μας δε το ξέρουν.
Στην αμόρφωτη και Καϊζερική Γερμανία υπάρχουν τρανσέξουαλ δήμαρχοι, ενώ σε μας κρύβονται όταν είναι δημόσια πρόσωπα και μόνο φουστανέλες φοράνε στις εθνικές γιορτές και ράσα να πνίξουν τον καημό τους για φουστάνια με τη ραφή στο πλάι όπως λέει και το άσμα του Κραουνάκη.

Αυτό το φοβικό σύνδρομο που το πετούν από το παράθυρο με όλα τα άπλυτα για να ξορκίσουν το κακό το εισπράττουν από την πόρτα σαν συλλογική αναπαράσταση της ήττας γονυπετείς εκλιπαρώντας την ηγεσία της κτηνώδους Νιμπελούγκεν μυθολογίας για όσους έχουν διαβάσει και λίγο ΝΟΒΑΛΙΣ και ΧΕΝΤΕΡΛΙΝ η ακούσει τον ΒΑΓΚΝΕΡ .

Να θυμίσουμε πως λόρδος Βύρων ένας GAY ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ πλην ήρωας θυσιάστηκε στην ιδέα της ελευθερίας, όπως και ένας άλλος αληθινός GAY ο Σολωμός έγραψε τον ύμνο της ελευθερίας και ένας άλλος GAY ΠΟΙΗΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΑΣ έμαθε να κλαίμε με τη μουσική .
Και το τονίζω γιατί όπως υπάρχουν γυναικούλες με παντελόνια που λερώνουν τα βρακιά κατά BIRMAN έτσι υπάρχουν και άνδρες που μοιάζουν με γκέι αλλά είναι πιο άνδρες από τους υποδυομένους τους άνδρες μπρατσωμένους μαλάκες.

Το συλλογικό ερωτικό μας συναίσθημα έχει πληγεί αγαπητοί κωλοέλληνες κατά Σαββόπουλο, το άγχος επίδοσης κατέλαβε πολιτικούς αρχηγούς και τους έκανε να φαίνονται σαν ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΕΣ με μικρό φαλλό που ΔΕ ΜΠΟΡΟΥΝ ούτε να μιλήσουν ούτε να εκσπερματίσουν.

Οι μόνοι που σήμερα μιλούν με πάθος και θράσος περίσσο είναι κάτι κοντοπόδαροι τραπεζίτες που μετρώντας το μπόι του ανθρώπου με αριθμούς γινανε ΣΑΝ ΤΙΣ ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΦΚΑ με τη κοιλιά φουσκωμένη και τα μυαλά άδεια και εφιαλτικά.

Τρομάζοντας με τον καθρέφτη τους αλλά και με τους πολίτες που αρνούνται να δουν το ΚΑΣΤΡΟ .
ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ από αντικείμενα έγιναν υποκείμενα και αποφασίζουν για τις τύχες των εθνών και των ψυχών.
Οι ποιητές και οι φιλόσοφοι,, οι αρχηγοί οι πολιτικοί και οι πολίτες εγινα υπήκοοι των ΑΓΟΡΩΝ .
ΠΟΥ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΜΕ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ όποιον αντιστέκεται στην αριθμομανία και τον πλούτο των χρεών.

Παλιά τους τοκογλύφους τραπεζίτες τους λέγανε μαυραγορίτες και λαδέμπορους τώρα με λόφτ στο Μανχάταν και κότερα στη Μύκονο πάλι δύσκολο να κρύψουν τον ξιπασμένο τους εαυτό, με τα πλουμιστά πλην όμως άδεια πουκάμισα ελένη μου, τους λέμε επενδυτές ουαου!!!!!

Ας θυμίσουμε στους λόρδους με τις ανάπηρες ψυχές και τα άδεια μυαλά πως κανένα κεφάλαιο δεν μεγαλώνει το πουλί ούτε την ώρα που βγάζεις το Αρμάνι γεμίζει με ανδρική ορμόνη ο φαλλός για να εγερθεί σαν γιαταγάνι που θα σκίσει την γάτα . Γυμνός στο κρεβάτι, χωρίς τον λογαριασμό της τράπεζας και το ρόλεξ στο κομοδίνο την έβαψες, εκτός και αν χαρίζεις περιδέραια από τον ΚΑΙΣΣΑΡΗ που η δική σου θα χαρίζει στους ΑΦΑΣΙΚΟΥΣ γυμναστές και θαυμαστές της.

Να ακούσωμεν και ένα ΟΧΙ όχι όμως όπως αυτό της Κυπριακής Βουλής που πηρέ ένα κράτος το συλλογικό όραμα ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΠΡΑΣΙΝΟΥ ΦΥΛΛΟΥ και το έκανε σκατοτράπεζες κρύβοντας τα αηδόνια στις ΠΛΑΤΡΕΣ και ΤΙΣ μυρωδιές του πεύκου ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΤΣΙΛΛΙΑ..

ΝΑΙ να διαπραγματευτούμε με τα μόνα όπλα που μας έχουν απομείνει τις ΛΕΞΕΙΣ και τα σταυρουδάκια στο λαιμό, να θυμίσουμε τα πλουμιστά στολίδια που κουβαλήσαμε με την πιο πλούσια και ευφυή γλώσσα του κόσμου, που το νόημα της ελευθέριας το δομεί στην φαντασίωση του έλα του ελεύθομαι του έρχομαι , που σημαίνει ότι μου λείπει το ποθώ, το θέλω και το περιμένω και που σε καμία άλλη γλώσσα δεν αποδίδεται έτσι.

Να μην πάμε ξεβράκωτοι αλλά όρθιοι και όμορφοι σαν τον BOLIVAR του Εγγονόπουλου να ζητήσουμε τα πανωτόκια μας να πάμε με τους Ευρωπαίους Διαφωτιστές να διαμαρτυρηθούμε και όχι με τους λογιστές .

Ας βγουν ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΙ οι ακαδημαϊκοί που νομίζουνε ότι το να κάνεις κάποιον ακαδημαϊκό στα 70 όπως έκαναν ΕΝΑ ΓΙΑΤΡΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ γέμισαν με ΦΡΕΣΚΑΔΟΥΡΑ την αίθουσα ΤΟΥ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟΥ έλεος.

Ας βγουν και να καλέσουν τους ομότιμους των άλλων χωρών, να διαμαρτυρηθούν, ας δώσουν λίγο από το φως και τους τίτλους τους να ξεχρεώσουμε, γιατί διαφορετικά ας πάμε όλοι δούλοι στη σπηλιά του ΑΛΗΜΠΑΜΠΑ που οι βασιλιάδες ΤΟΥΣ είναι πλούσιοι και απέξω, αλλά πολλές φόρες και από μέσα.
Γιατί άλλος ο πλούτος του χρυσού έστω και του μαύρου και άλλος αυτός του κωλόχαρτου που λέγεται hedge fund για να μην καταλαβαίνει κανείς μαλάκας υπήκοος τι σημαίνει.

Eυχαριστώ δε θα πάρουμε τα δανεικά σας κωλόχαρτα να δούμε τι θα τα κάνουν και ας μη πληρώσουμε τις δόσεις των καρτών που μας έκαναν ψευδαισθητικά πλούσιους να δούμε πάλι τι θα γίνει..

Πλιάτσικο ναι θα γίνει ίσως και φόνοι και ληστείες ακόμα και πόλεμοι θα γίνουν αλλά τουλάχιστον θα πέσουμε σε μαρμαρένια αλώνια όλοι και όχι σε σαλόνια επίχρυσα με χαλασμένη την ταπετσαρία από την φτώχια και το κακό το ριζικό μας.

Ας θυμώσουμε όλοι μαζί ας φτωχύνουμε αξιοπρεπώς ας πετάξουμε τον μεγαλοϊδεατισμό και τον νεοπλουτισμό που μας έμαθαν οι ξεβράκωτοι πνευματικά ηγέτες μας και οι φοβερές πέννες της αμορφωσιάς, που πλαγιαρίζουν κείμενα από την βικιπαίδεια χωρίς να λένε την πηγή αναφορά του, βλέπε Μανδραβέλης ΚΑΙ ΠΑΡΕΑΚΙ.

Οι αστοί της πλάκας που βαυκαλίζονται ότι είναι χωρίς καν να διαβάσουν τον ΜΠΑΛΖΑΚ για να μάθουν πως για να γίνεις αστός, πρέπει πρώτα να γίνεις λαϊκός ακόμα και λαϊκιστής μπαλκονάτος που περιγράφει τα όνειρα των ανθρώπων, όπως ο Μουεζίνης και πως για να γίνεις ενάρετος πρέπει να υπάρξεις αμαρτωλός,

αλλά που τέτοια μαγκιά από ανθρώπους που μόνο οπαδοί κομμάτων ξέρουν ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΣΤΩ αμίλητοι φρουροί των γραφείων των εκδοτών τους, μήπως γλείψουν κανένα κόκαλο από τα σκουπίδια της διαπλοκής των αφεντικών τους.

Ο Μακρυγιάννης αμόρφωτος έγραψε ιστορία αλλά και ο Σολωμός που δεν ήξερε ελληνικά και αγόραζε τις λέξεις στην Ζάκυνθο έγραψε τον εθνικό ύμνο, ο Ρωμανός μελωδός μας έμαθε ελληνικά και ο Καβάφης ανδριλίκι που δεν ήσαν μέλη καμιάς ακαδημίας και δεν θα γινόντουσαν και ποτέ .

Λίγη μαγκιά αρχαιοελληνική σύντροφοι Ελληναράδες και Κυπραίοι, λίγη δίαιτα από τα σούσι με παϊδάκια μετά γιατί το στομάχι έχει ξεχειλώσει στη Βάρη και δε γεμίζει από μεταξωτές γεύσεις χωρίς χοληστερίνη.

ΚΑΙ ΦΑΤΕ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΚΑΝΑΤΕ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΣΑΤΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕΤΕ ΤΟ Ω ΓΛΥΚΥ ΜΟΥ ΕΑΡ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΑΙΡΟ.

Σε ποια άλλη γλώσσα η ΑΝΟΙΞΗ θα αποκτούσε τόσο γλυκό επίθετο, που νοιώθεις την γεύση του στο στόμα και το άρωμα του στα ρουθούνια σου.

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ.....που δε το βλέπω βέβαια.....συντόμως ...εννοώ.....

Το άρθρο υπογράφει ο Κ. Κωνσταντινίδης,
Χειρουργός, Ουρολόγος-Ανδρολόγος,
Πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών,
www.andrologia.gr

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 6 Απριλίου 2013, 12:42